Ik ben energiek, positief ingesteld, resultaatgericht en andersdenkend, dit geeft vaak verrassende oplossingen.Facility Management is voor mij een pracht vak. Vol enthousiasme zet ik de klant voorop en faciliteer op proactieve en positieve wijze.

Sinds april 2016 ben ik eigenaar van ********. ******** wil facilitaire organisaties waardevolle en werkelijke services laten leveren. Meten en weten is doen: data uit huisvestings-, onderhouds- en facilitaire processen wordt benut, eventueel worden sensoren en andere IoT-tools toegepast. Vervolgens wordt de data vertaald naar passende informatie, deze stuurinformatie wordt vertaald naar werkelijke services. Dit zorgt voor gelukkigere klanten en medewerkers, daarnaast voor effectievere passende processen en een reductie van kosten. Deze ontwikkeling realiseert een drastische kostenreductie, maar ook voor een andere wijze van dienstverlening, aansturing en nieuwe contractvormen.

  • Beschrijving opdracht
  • Communicatie
  • Voorwaarden van betaling
  • Professionaliteit
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Termijn
  • Professionaliteit
Operatie is mislukt!
Probeer het later opnieuw. Neem contact op met de klantenservice als het probleem zich blijft voordoen.
Wij maken gebruik van cookies om onze site en jouw ervaring te verbeteren. Door verder te gaan op onze site accepteer je ons cookiebeleid.
Meer weten