Freelance opdracht Adviseur Gronduitgifte Bedrijventerreinen senior

Adviseur Gronduitgifte Bedrijventerreinen (senior)

Financieel, Tijdelijke aanstelling

Geplaatst
30 November 2017
Locatie
Nvt, Flevoland
Contact
Ja, de werkzaamheden moeten op locatie worden uitgevoerd
Termijn
Van 30-11-2017 t/m 08-12-2017
Budget
In overleg
Reacties
0

Opdrachtomschrijving

Functieomschrijving
Startdatum: 02-01-2018
Einddatum: 31-12-2018
Optie op verlenging: Ja
Aantal uur per week: 20
Sluitingsdatum: 08-12-2017 om 09:00 uur

Onlangs won de organisatie samen met Amvest de toonaangevende NEPROM-prijs voor de ontwikkeling van het gebied ZuiderDuin. De identiteit van ZuiderDuin en het onderscheidende woonmilieu dat is ontwikkeld, wordt gewaardeerd. ZuiderDuin is een bijzondere ontwikkeling op een fantastische plek. Direct gelegen aan het IJmeer en met zicht op Amsterdam wordt dit een uniek stuk stad, gemaakt in een nieuw duinlandschap.

Naast ZuiderDuin wordt er hard gewerkt aan andere gebieden zoals Poort-Oost, Nobelhorst, Noorderplassen en het bestaande stedelijk gebied. Dit moet uitmonden in o.a. de realisatie van ruim 1000 woningen per jaar. De afdeling Gebiedsontwikkeling zorgt ervoor dat invulling wordt gegeven aan deze ambitie.

Om dit alles waar te maken is de afdeling Gebiedsontwikkeling op zoek naar een onafhankelijk denkende en analytisch scherpe Senior Adviseur Gronduitgifte Bedrijventerreinen; een ervaren vastgoedprofessional met uitstekende kennis van de markt en grondprijssystematiek die lef heeft en goed kan onderhandelen.

Competenties:
omgevingssensitiviteit, analyseren, creativiteit, resultaatgericht handelen, initiatief nemen, overtuigen, visie, commerciële vaardigheden, conflicthantering, onderhandelen en klantgericht.

Functie-eisen
- minimaal een afgeronde HBO opleiding Vastgoed en/of Planologie en/of (privaat)Recht
- minimaal 10 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 15 jaar met het opstellen van overeenkomsten en/of contracten op het gebied van grondverkoop bij een overheidsorganisatie
- minimaal 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar met gronduitgifte van bedrijventerreinen bij een overheidsorganisatie
- werkervaring, opgedaan in de afgelopen 10 jaar met het opstellen van gemeentelijk grondbeleid
- meer dan 8 jaar, opgedaan in de afgelopen 12 jaar werkervaring met het opstellen van overeenkomsten en/of contracten op het gebied van grondverkoop bij een overheidsorganisatie



Bedrijfsomschrijving


Matchd bemiddelt professionals voor tijdelijke en vaste vacatures. Wij werken samen met Freelancers maar ook met kandidaten die open staan voor een tijdelijk loondienstverband op basis van gewerkte uren via onze payroll organisatie.

U krijgt van ons altijd een terugkoppeling. Na de hierboven vermelde sluitingsdatum beoordelen wij elke sollicitatie en geven u een terugkoppeling. Mocht u binnen 3 werkdagen niets horen bel ons dan even, dan is er mogelijk iets fout gegaan. Als wij uw CV selecteren vragen wij altijd om meer informatie, vaak ook om referenties. Zorg ervoor dat u altijd 1 of 2 referenties gereed hebt.

Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV in word-formaat en een korte motivatie. Als u geselecteerd wordt vragen wij u altijd om een aanvullende, zeer specifieke, motivatie te schrijven om de kans op succes zo groot mogelijk te maken.

U kunt ons ook telefonisch bereiken via 033 - 204 8 204.

Meer opdrachten in dit vakgebied

Freelancers, MKB en onderstaande bedrijven plaatsen opdrachten op Freelancer.nl

Download de gratis Freelancer applicatie

Available on the App Store
Available on Google Play