Boekhoudkundig medewerker Freelance

Financieel

  • Opdracht status
    Voltooid
  • Geïnteresseerd 14
  • Geplaatst op 19 September 2019
  • Locatie Amsterdam, Noord-Holland, NL
  • De opdracht moet op locatie worden uitgevoerd
  • Aanvang In overleg
  • Oplevering 19 Oktober 2019
  • Budget €20 - €50 per uur
  • Geplaatst door Dirk

Opdrachtomschrijving

V
Beste Freelancer,

Aangenaam kennis te maken.

Namens Kiesproduct.nl zijn we op zoek naar een administratief- / boekhoudkundig medewerker met veel ervaring met CRM- / online boekhoudprogramma’s. Wij werken met het boekhoudprogramma Exact Online, en maandelijks moeten wij tussen de 100-150 facturen importeren (vanuit excel) in Exact Online, en daarna versturen naar de klant. Vooral in het importeren/aanmaken van facturen zit het meeste tijd, omdat er moet worden ingelogd in verschillende portals. Ook werken we met verschillende factuurformats, zodat niet alle facturen in een keer verzonden kunnen worden. Daarnaast werken we ook met automatisch incasso's en moeten er nieuwe klantrelaties worden aangemaakt elke maand. Het is mogelijk om dit werk vanuit huis te doen, en op basis van onze ervaring kost dit 2-4 dagen per maand.

Wordt jij enthousiast van deze job, en vind jij het een uitdaging om boekhoudkundige processen waar mogelijk te automatiseren, dan zouden we graag met jou in contact komen!

Hoor graag van u!

Met vriendelijke groet,

Dirk Verburg
Kiesproduct.nl

Geïnteresseerde freelancers

  • {{item.displayName}}

    {{item.displayDisciplines}}

    • {{ item.hourlyRate || '-' }} per uur
    • {{item.distance}} km afstand
    • {{item.nrSharedConnections}} gedeelde connecties

Nog geen geinteresseerde freelancers

Operatie mislukt!
Probeer het later opnieuw. Neem contact op met de klantenservice als het probleem zich blijft voordoen.
Wij maken gebruik van cookies om onze site en jouw ervaring te verbeteren. Door verder te gaan op onze site accepteer je ons cookiebeleid.
Meer weten