Ervaren en enthousiast.
• Analyseren marketingdata voor doeltreffende selecties, optimaliseren campagnes, verrijking van data (CRM-data, onlinedata, campagnedata, salesdata, productdata)
• Market basket analyse (association rules om bijvoorbeeld inzichtelijk te maken welke artikelen/diensten/clicks/handelingen opvallend vaak samengaan)
• Decision tree analyse (het inzichtelijk maken van de meest onderscheidende factoren gerelateerd aan een bepaalde uitkomst/ via welke factoren komt een klant tot een bepaalde actie)
• Cluster-analyse (data-driven klantsegmentatie)
• Evalueren en optimaliseren marketingcampagnes
• Uitkomsten van analyses vertalen naar begrijpelijke en praktische adviezen
Adresselecties
• Op basis van (eigen) analyse selectiecriteria voor campagnes opstellen, rekening houdend met de doelstellingen van de organisatie, afdeling en de specifieke campagne
• Selecteren van adresbestanden met SQL, Access, Excel, een campagnemanagementsysteem of een eigen CRM-systeem.
 

Gemiddelde feedback rating:

Freelancers, MKB én onderstaande bedrijven plaatsen opdrachten op Freelancer.nl

Download de gratis Freelancer applicatie

Available on the App Store
Available on Google Play