Sinds 2005 werk ik als ZZP’er. Ik heb jarenlange werkervaring als office manager, personal assistant, directiesecretaresse, management assistente, office manager en p&o assistent.

Ik heb ervaring in veel verschillende branches in de zakelijke dienstverlening, waaronder bedrijven in financiële dienstverlening, voedingsmiddelen industrie, energiemarkt, automotive industrie, consultancy, reclame, uitgeverijen, installatietechniek, telecom en IT, maar ook bij de gemeente Amsterdam.

Tijdens drukke periodes, zwangerschapsverlof, vakanties of als u nog op zoek bent naar een vaste kracht, kan ik tijdelijke ondersteuning bieden om de dagelijkse gang van zaken binnen uw bedrijf goed te laten doorlopen.

Ik ben zeer proactief, gewend om structuur aan te brengen in de projecten en omgevingen waar ik werk, zodat er altijd een accuraat beeld is omtrent de gang van zaken. Of dat nu management informatie is, resource overzichten, vergaderstukken of andere zaken die op een secretariaat of in een project nodig zijn. Ik ben communicatief sterk op zowel bestuurlijk- als operationeel niveau.

Samengevat: doener, regelaar, oog voor detail, energiek en gefocust op resultaat.
 

Gemiddelde feedback rating:

Freelancers, MKB én onderstaande bedrijven plaatsen opdrachten op Freelancer.nl

Download de gratis Freelancer applicatie

Available on the App Store
Available on Google Play