Na de hogere Hotelschool den Haag ben ik via de evenementenbusiness uiteindelijk als HR manager mijn verdere carrière ingegaan. In 2002 ben ik met mijn man mee naar het buitenland gegaan, waar ik veel vrijwilligerswerk heb gedaan en een eigen bedrijf ben opgestart.

Terug in NL combineer ik de ervaring die ik heb opgedaan in het buitenland met mijn ervaring als event coördinator en HR manager. Als je 3 Internationale verhuizingen regelt, waarvan de verhuizing van en naar de US binnen 1 maand tijd, moet je toch wel redelijk georganiseerd, flexibel en stressbestendig zijn.
Door 8 jaar in de USA gewoond te hebben, is service en klantgerichtheid voor mij een vanzelfsprekendheid geworden. Ik beschik over uitstekende communicatieve vaardigheden, ben goed georganiseerd, een verbinder en een harde werker.

Ik organiseer al 4 jaar als projectleider het enige 100% biologische Food Festival in Haaren op Tuin de Es en werk op diverse locaties als eventPA.

Hiernaast ben ik als freelancer ook (parttime) inzetbaar als event coördinator of PA voor diverse werkzaamheden.

Indien u op zoek bent naar de volgende eigenschappen, dan bent u bij mij aan het juiste adres:
* HBO+ niveau op gebied van hospitality management, aangevuld met HRM management
* iemand die mensen kan inspireren en verbinden
* Gastvrijheid en service gericht
* uitstekende organisatorische vaardigheden
* uitstekende communicatieve vaardigheden (perfect Engels, goed in Duits en redelijk Frans)
* resultaatgericht
* flexibel en in staat om out of the box te denken

Neem contact met me op om de mogelijkheden te bespreken.
 

Gemiddelde feedback rating:

Freelancers, MKB én onderstaande bedrijven plaatsen opdrachten op Freelancer.nl

Download de gratis Freelancer applicatie

Available on the App Store
Available on Google Play