Ik heb meer dan 17 jaar ervaring in de verzekeringssector en ervaren manager (zowel back als frontoffice). Dit resulteert erin dat ik een goed overzicht heb van operationele processen, in staat ben deze te optimaliseren en de balans begrijp tussen klant- en commerciële belangen.
Mijn HR achtergrond wend ik aan om de medewerkers te betrekken, te begeleiden en te trainen. Met als doel dat verandering worden geaccepteerd, hieraan wordt gecommitteerd en opgenomen in de dagelijkse routine.
Mijn aanpak is te luisteren naar de teamleden, deze als klanten te behandelen en ieder voor zijn eigen expertise verantwoordelijk te maken, zowel gedurende als na een veranderproces. Dit creëert draagkracht, betrokkenheid en verhoging van productiviteit.
In de omgang ben ik zeer direct en tegelijkertijd respectvol. Ik ben energiek, zie kansen in uitdagingen en ben op mijn best als ik m’n mouwen kan opstropen om samen met het team aan de slag te gaan.
Ik ben meertalig in woord (NL, EN, GE, FR, IT) en geschrift (NL, EN), ervaren met verschillende administratiesystemen en heb uitstekende MS Office-vaardigheden (Word, Excel, Visio), alsook QlikView en Apple programma's.
 

Gemiddelde feedback rating:

Freelancers, MKB én onderstaande bedrijven plaatsen opdrachten op Freelancer.nl

Download de gratis Freelancer applicatie

Available on the App Store
Available on Google Play