Copywriter, kunstenares, illustrator of het blonde wezen dat je zo nu en dan in een openbare gelegenheid als Albert Heijn zou kunnen spotten; het zijn allemaal termen die je aan mij zou kunnen koppelen. Daarnaast ben ik geboren in het Brabantse Tilburg (Ja, de zachte G heb ik ook) en koester ik een grote liefde voor het Zuid-Spaanse Andalusië, mede door mijn werk als kunstenares.

Naast mijn opleiding tot copywriter heb ik eveneens de cursus cultuurgeschiedenis gevolgd; hierdoor ben ik zeer geïnteresseerd geraakt in alles wat mens en dier beweegt, waaronder reizen, geschiedenis, kunst, cultuur, natuur, lifestyle, mode en alles wat je hieraan zou kunnen koppelen. Over deze onderwerpen heb ik dan ook al met hoge regelmaat geschreven.


Maar, als tekstschrijver...

'Goed verhaal, maar we doen er niets mee.' Dat moet je als bedrijf natuurlijk niet hebben. En, andersom als schrijver ook niet.

Om mijn werk zo goed mogelijk 'op papier' te krijgen, hecht ik veel waarde aan een goede verstandshouding met de opdrachtgever: deze krijgt alle ruimte om de nodige wensen en voorkeuren naar voren te brengen zodat ik deze vervolgens om kan zetten in woorden waar je, dat is wel de bedoeling, een 'yes!'-gevoel van krijgt. En, hoe duidelijker de briefing, hoe sneller het werk geleverd kan worden.

Tijden veranderen en zo ook het karakter van de zakenwereld. Waar vroeger alles nogal stijfjes beschreven en benaderd werd, zijn we hedendaags wat 'losser' geworden; iets dat mij als copywriter natuurlijk de nodige deugd doet. De jonge generatie heeft misschien minder 'ervaring', maar weten met moderne gedachtegangen vaak meer te raken dan woorden van 'ervaren ouderen' die inmiddels uit het Stenen Tijdperk of zelfs het Paleozoïcum komen; hierdoor kan een bedrijf aardig, en wellicht onterecht, ouderwets overkomen. En die frisse wind? Die geef ik je maar al te graag!

Maar, wat heb ik jou als bedrijf nu te bieden?

- Allereerst ben ik een, na afronding van deze speciaal gerichte opleiding, gecertificeerd copywriter: kwaliteit is dus gegarandeerd.
- 'Van alle markten thuis': In de loop der jaren heb ik al een hoop teksten geschreven; allen met een andere achtergrond. Denk hierbij aan reisverslagen, blogs, columns, SEO-teksten, verkoopbrieven en alles dat je nog meer aan dit rijtje toe kunt voegen.
- Hoewel ik dagelijks druk aan het werk ben, kan ik ook voor jou een gaatje vrijmaken in mijn schrijversagenda.
- Mijn uurtarief is redelijk, zeker in combinatie met de nauwkeurigheid waarmee de teksten gecontroleerd worden.
- Ik speel graag met taal voor een creatieve, onverwachte tekst: woorden die je misschien niet zou verwachten en op positieve wijze goed onthouden zullen worden. Op deze simpele manier kan een bedrijf zich al onderscheiden.
- De kwaliteiten van jouw onderneming laat ik graag in de teksten naar voren komen; dit bedrijf mag gezien worden!
- Geen schreeuwende of dringende taal die linea recta in 'postvak ongewenst' belandt; juist de sympathieke/speelse benadering is wat mensen aantrekkelijk zullen vinden. En de teksten? Die zullen hier op aansluiten.
- Ik ben je arendsoog. Wat jij misschien nog niet ziet, heb ik al in het vizier.
- Nog niet in slaap gevallen? Daar ben ik blij om; dan zal ik mijn werk toch ergens goed doen 😉

Ik zou je graag nog meer willen vertellen, maar dan begint deze tekst toch iets te langdradig te worden. Plus, de kans dat je wél in slaap gaat vallen ook een stukje groter...

Kortom, dit is wat ik je bieden kan: Zakelijke teksten met een knipoog (naar voorkeur), een losse à creatieve schrijfstijl, dus niet taai en stoffig, plus aankomende klanten die met een heuse van oor-tot-oor-lach voor het beeldscherm zitten.

En, ben je aardig nieuwsgierig geworden of wil je graag weten wat ik voor jou zou kunnen betekenen? Dan zie ik je digitale envelop graag in mijn postvak terug!

Tot mails!
 

Gemiddelde feedback rating:

Freelancers, MKB én onderstaande bedrijven plaatsen opdrachten op Freelancer.nl

Download de gratis Freelancer applicatie

Available on the App Store
Available on Google Play