Ik ben Management Assistente met een voorliefde voor cijfers.

Ik heb een jaar gewerkt als inkoopcoördinator in een zorginsteling en ik heb 6 jaar gewerkt als Management Assistente/Personal Assistant. In deze periode heb ik ook veel ervaring opgedaan in alle functies van een organisatie waaronder:
- Commercieel binnendienst
- Volledige projectadministratie
- Financiële administratie
- HRM

Ik bied als Virtual Assistant secretariële en financiële ondersteuning.

Waar ik u mee kan helpen:
- Projectadministratie
- Maken van overzichten
- Marktonderzoek
- Verzorgen van facturatie
- Verwerken debet- en creditfacturen, bank en kasboek in uw boekhoudpakket of in Excel
- Verzorgen van betalingen
- Opstellen rapportages en analyses
- Agendabeheer
- CRM Beheer
- Deadlines bewaken
- Notuleerservice
- Websitebeheer

Ik heb een voorliefde voor Excel. Kostenvergelijkingen, projectbewaking of eenvoudige overzichtjes, in Excel kan ik alles maken!


Ervaring met softwarepakketten:
- Exact Online
- Microsoft Office (Expert in Excel en Outlook)
- Microsoft Navision
- Microsoft Dynamics CRM
- SAP
- Afas Profit
- Twinq
- ONS (zorg CRM)
- Ysis (zorg CRM)
- WordPress (Website software)
- Snelstart (Boekhoudpakket)
- PSU Boekhouden (Boekhoudpakket)
- Visma EAccounting (Boekhoudpakket)
- Topdesk (Contractadministratie)
- Inconto (Contractadministratie)
- Twinfield (Boekhoudpakket)
 

Gemiddelde feedback rating:

Freelancers, MKB én onderstaande bedrijven plaatsen opdrachten op Freelancer.nl

Download de gratis Freelancer applicatie

Available on the App Store
Available on Google Play