Gepassioneerde, designer/art director met tien jaar ervaring in graphic design, ontwikkelen van concepten en identiteiten, maar bovenal in het bouwen van merken. In de digitale en analoge wereld. Voor kleine en grote merken.

Ik koester de communicatie tussen mensen, samenwerking in plaats van concurrentie. Ik bezit een groot inlevingsvermogen in zowel de doelgroep als de opdracht. Aangevuld met strategische vaardigheden, probeer ik voortdurend door te dringen tot de essentie van merken en mensen. Streef altijd om het design en verhaal in de juiste vorm tot leven te laten komen, zodat de juiste emotie wordt opgeroepen. Probeer werk te maken dat mensen raakt en in beweging brengt.

Specialiteit: Branding, graphic design, identities, art direction, positionering, creating content, concept, big ideas, directing en 360º campagnes.

Heb onder andere de volgende merken versterkt: Albert Heijn, Avrotros, Bosch, Campari, China Telecom, Continental, Douwe Egberts, Euromaster, Fujifilm, Grand Marnier, HBO, IDFA, IFAW, Insight, Jackie, Jeep, JFK, Jupiler, KIJK, KPN, Lacoste, Laurentis, Lonely Planet, Maaslander, Maxi-Cosi, Mitsubishi, Net5, Nikon, O’Neill, Paul Smith, Pickwick, Pokon, Prestage Magazine, Quinny, Rizla, Samsung, SBS6, Seiko, Sinner, Staatsloterij, Subway, Veronica, Vijf, Warner Bros, Ziggo.

In love with: brands, graphic design, big ideas, fashion, storytelling, creating content, brand experience, typografie and new media.
 

Gemiddelde feedback rating:

Freelancers, MKB én onderstaande bedrijven plaatsen opdrachten op Freelancer.nl

Download de gratis Freelancer applicatie

Available on the App Store
Available on Google Play