Freelancer - Harold Jonk | Freelancer.nl
Gepassioneerde, hybride art director met bijna tien jaar ervaring in het ontwikkelen van concepten & campagnes,
creëren van content en in het bouwen van merken.

Als art director ligt mijn kracht in het ontwikkelen van het grote idee, dat cross-mediaal de doelgroep raakt
en in beweging brengt; ideeën die aanzetten tot activatie.

Ik bezit daarbij een groot inlevingsvermogen in zowel de doelgroep als de opdracht. Aangevuld met strategische
vaardigheden, kom ik tot de kern van het probleem en weet ik de juiste positionering te bepalen.
Toonaangevend en scherp op de nieuwste trends, waardoor ik het idee en in de juiste vorm tot leven laat komen.

In love with: reclame, big ideas, design, geïntegreerde campagnes, storytelling, brand experience, typografie,
new media & brands!

Heb onder andere de volgende merken versterkt: Albert Heijn, Avrotros, Bosch, Campari, China Telecom, Continental, Douwe Egberts, Euromaster, Fujifilm, Grand Marnier, IFAW, Insight, Jackie, Jeep, JFK, Jupiler, KIJK, KPN, Lacoste, Laurentis, Lonely Planet, Maaslander, Maxi-Cosi, Met Mayonaise, Mitsubishi, Net5, Nikon, O’Neill, Paul Smith, Pickwick, Pokon, Quinny, Rizla, Samsung, SBS6, Seiko, Sinner, Staatsloterij, Subway, Veronica, Warner Bros.
 

Gemiddelde feedback rating:

Freelancers, MKB en onderstaande bedrijven plaatsen opdrachten op Freelancer.nl

Download de gratis Freelancer applicatie

Available on the App Store
Available on Google Play