Ontzorgen, zodat jij kunt doen waar je goed in bent!

Met name m’n perfectionisme zorgt ervoor dat ik bijna 12,5 jaar met plezier secretaresse / ‘assistent van’ mag zijn. Van 6 jaar op een makelaarskantoor, 3 jaar als directiesecretaresse bij een IT bedrijf tot aansluitend de laatste jaren als personal assistent / office manager bij een vastgoedbeheerder en business-/ management consulting organisatie.

Ik heb hart voor taal en tekst, oog voor detail en een passie voor de puntjes op de i zetten.

Op diverse vlakken een bijdrage kunnen leveren, zodat meer ondernemers de tijd behouden om te blijven doen waar zij goed in zijn en waarvoor ze ooit begonnen zijn, daar help ik graag bij!

Werkwijze:
Praktisch, efficiënt, nauwkeurig, betrouwbaar, nuchter en resultaatgericht. Prioriteit aan een accurate & empathische werkwijze.

Ervaring / expertise:
Vastgoed & Makelaardij, Allround secretarieel, Gastvrouw/hostess, Wagenparkbeheer, Social Media, Directie-/ Managementondersteuning, HRM / P&O, Notuleren / Redigeren / Transcriberen.

Allround secretariële ervaring, maar m'n passie ligt bij tekstuele zaken, klantenservice en planning/organisatie. Ervaring in de makelaardij, vastgoed, IT, consultancy, variërend van administratief tot directie-ondersteunend.

~ Passie voor ontzorgen / uit handen nemen, enthousiast, empathisch, leergierig, liefde voor gedetailleerd werken.
 

Gemiddelde feedback rating:

Freelancers, MKB én onderstaande bedrijven plaatsen opdrachten op Freelancer.nl

Download de gratis Freelancer applicatie

Available on the App Store
Available on Google Play