J. is specialist op het gebied van (shopper) onderzoek, data analyse en Shopper Marketing/Category Management.
Hij ondersteunt, begeleidt en adviseert bedrijven die Shopper Marketing, Trade Marketing of Category Management als marketing en sales tool (willen gaan) inzetten.

Door het analyseren en combineren van (beschikbare) data uit verschillende bronnen, worden actionable insights beschreven. Deze fact based insights worden gebruikt als startpunt voor alle activiteiten (offline en online) op de relevante touchpoints gedurende het totale path to purchase.

J. combineert zijn jarenlange ervaring op het gebied van onderzoek, insights en shopper activatie met een hands-on mentaliteit. Hij stopt niet bij het schrijven van strategische en tactische plannen, maar hij werkt deze plannen ook graag voor u uit. Hij zorgt als project manager voor de implementatie van de activatieplannen en analyseert de resultaten van deze activaties om de shopper nog efficiënter en effectiever te gaan benaderen.
 

Gemiddelde feedback rating:

Freelancers, MKB én onderstaande bedrijven plaatsen opdrachten op Freelancer.nl

Download de gratis Freelancer applicatie

Available on the App Store
Available on Google Play