Wat ik doe
Ik ben expert op het gebied van marketing en marktonderzoek. Ik help bedrijven met hun positionering, branding, imago, marketingstrategie, product- en dienstenontwikkeling, innovatie en communicatie. Ik zorg dat ‘de juiste vraag’ geformuleerd wordt en dat de antwoorden leiden tot inzichten en actie. Kwalitatief onderzoek voer ik zelf uit, kwantitatief onderzoek samen met top partners.

Ik werk consumer insights gedreven, dus altijd vanuit ‘de klant centraal’. Ik ‘stapel’ bestaande en nieuwe informatie (marktonderzoeken, trendrapporten, interne data), maak een heldere analyse en verwerk dit tot een relevante marketingstrategie. Marketinginzichten toets ik aan de dagelijkse praktijk van een bedrijf en aan de (toekomstige) markt. Zo ontdek ik waar kansen liggen voor optimalisatie, innovatie, groei en verdiensten. Ik vertaal onderzoek en insights naar scherpe briefings en concepten voor producten, diensten en communicatie. Mijn advies en plannen zijn onderbouwd, realistisch en uitvoerbaar.

Wat mij drijft
Ik word gedreven door verbetering en groei. Ik ben intrinsiek nieuwsgierig naar wat mensen belangrijk vinden, wat hen raakt, stimuleert en verbindt. Als 'klantenluisteraar' vertegenwoordig ik de stem van de (potentiële) klant, die ik omzet in een commerciële win win situatie.

Wie ik ben
Ik functioneer als inspirator in een team en maak dat positieve energie vrij komt en het beste aan ideeën en activiteiten naar boven komt. Ik ben verbindend, betrokken en sensitief. Analytisch én creatief. Een bouwer, autonoom en energiek. Ik kan mensen overtuigen en meenemen in een verhaal.

Ik heb gewerkt voor diverse A-merkbedrijven in FMCG, Retail, Media, Finance, Non Profit en de Zorg, veelal in leidinggevende functies.
 

Gemiddelde feedback rating:

Freelancers, MKB én onderstaande bedrijven plaatsen opdrachten op Freelancer.nl

Download de gratis Freelancer applicatie

Available on the App Store
Available on Google Play