Mijn naam is Mariska *****, ik ben 49 jaar en woon in Oostzaan.
Zoals u in mijn CV kunt zien heb ik veel verschillende dingen gedaan, ben ik ruim 10 jaar als freelancer op het gebied van managementondersteuning aan het werk geweest en heb hierbij rollen vervuld, variërend van Personal Assistant tot Office Manager, van HR Manager tot Recruitment coördinator. Ik heb in veel gevallen met de commerciële kant van het bedrijfsleven te maken gehad en was hier ook nauw bij betrokken. Dat varieerde van het schijven, maar ook redigeren van offertes, contract management, klantcontact en het bijhouden van de correcte administratie erachter.

Ik kom het beste tot mijn recht als ik een drukke, verantwoordelijke en afwisselende baan heb, de “go-to” persoon ben en meerdere ballen tegelijk in de lucht kan houden. Ik ben pro actief en zal zeker niet achterover zitten, tot iemand mij komt vragen om iets te doen, eerder zal ik proberen te zien waar ik anderen kan ontzorgen.
Ik heb een enorm verantwoordelijkheidsgevoel en zal alles wat mogelijk is (binnen de grenzen uiteraard) doen om te zorgen dat het werk gedaan is.

Ik ben gewend met uiterst vertrouwelijke informatie te werken, mijn Nederlands en Engels zijn erg
goed, in woord en geschrift.
Wilt u meer weten over mijn beschikbaarheid? stuur dan een mailtje naar mariska at kaya-support-plus punt nl
 

Gemiddelde feedback rating:

Freelancers, MKB én onderstaande bedrijven plaatsen opdrachten op Freelancer.nl

Download de gratis Freelancer applicatie

Available on the App Store
Available on Google Play