Ik heb ruime ervaring als office assistent: management ondersteuning; support/ledenadministratie.

• Coördinatie backoffice; CMS; probleemoplossing; data-invoer; dossier- en contractbeheer; klantcontact.
• Redactionele werkzaamheden; communicatie; tekstschrijven; bloggen; redigeren;

Je hebt er straks geen omkijken meer naar, want dan is het Sturns 'concern'.

Op dit moment werk ik een aantal uur per week vanuit huis voor een stichting. Dit is een opdracht voor onbepaalde tijd, maar er is zeker ruimte voor meer van dit soort leuke opdrachten. Want ik steek graag de handen uit de mouwen om organisatorische, tekstuele en administratieve zaken in- en op orde te brengen.

Opdrachten waar je me blij mee maakt (en ik weet zeker jou ook) zijn die van het (her)schrijven/redigeren van (web)teksten, jouw 'office' zaken beheren, managementsystemen up to date houden en de eerste contactpersoon zijn voor jouw klanten/leden.
 

Gemiddelde feedback rating:

Freelancers, MKB én onderstaande bedrijven plaatsen opdrachten op Freelancer.nl

Download de gratis Freelancer applicatie

Available on the App Store
Available on Google Play