Over deze freelancer
Mijn naam is Jacoline, ik ben 45 jaar en heb ruime ervaring binnen de toerisme- en hotelleriebranche, gecombineerd met een achtergrond in de media. In al mijn functies – van gastvrijheid tot creatieve projecten – komt steeds één ding duidelijk naar voren: mijn talent voor organiseren en regelen.
Of het nu gaat om het soepel laten verlopen van complexe planningen, het coördineren van evenementen of het aansturen van teams, ik houd ervan om structuur te brengen en dingen voor elkaar te krijgen. Ik werk oplossingsgericht, behoud het overzicht én krijg energie van het creëren van rust in de chaos.
Ik ben iemand die graag initiatief neemt, snel schakelt en altijd oog houdt voor de mensen met wie ik werk. Met mijn brede ervaring en hands-on mentaliteit ben ik op mijn best wanneer ik kan zorgen dat alles achter de schermen vlekkeloos verloopt.
Ik ben op dit moment beschikbaar voor tijdelijke projecten waarin organiseren, plannen en regelen centraal staan. Of het nu gaat om evenementen, interne processen of projectcoördinatie: ik zorg dat het goed komt.
Opleiding
Werk & Ervaring
Werkzaam in het onderwijs als docent en stagebegeleider.
Freelance opdrachten binnen de media
Verantwoordelijk voor het organiseren van de reizen voor de verschillende voetbalteams van de KNVB.
Verantwoordelijk voor drie verschillende radioprogramma’s en productie van podcasts, verschillende werkzaamheden, zoals budget, inzetbaarheid personeel, facturen, organiseren van live uitzendingen op locatie.
Jacoline Werkt, op zzp/freelance basis beschikbaar voor verschillende opdrachten binnen de hotellerie en evenementenbranche.
Vanuit de binnendienst (banquet sales) zorgde ik met een team van collega’s voor het vergroten van de omzet van de locaties Figi en Slot Zeist. Belangrijkste taken hierbij waren: ontvangen van relaties, geven van rondleidingen, bespreken van wensen/eisen, opstellen van een offertes en het maken van een tijdsplanning/programma. Daarna volgt het registreren van contacten en het opvolgen daarvan. Naast het contact met de opdrachtgever was ook het informeren en instrueren van de uitvoerende afdelingen van beide locaties, een belangrijke taak.
In een klein team waren we verantwoordelijk voor grote evenementen. Belangrijkste taken hierbij waren: het contact hebben met de opdrachtgever en hun wensen vertalen naar een locatie, van het gelredome tot televisiestudios. Draaiboeken maken, het inzetten van voldoende personeel op een evenement, het boeken van hotelkamers, crewcatering. Daarnaast ondersteunde ik ook de directeur, het inplannen van afspraken, meegaan naar afspraken en het maken van presentaties behoorde tot mijn taken.
Op de afdeling verkoop was ik verantwoordelijk voor de verkoop van pakketreizen, gasten telefonisch te woord staan en de reizen inboeken. Voor de afdeling reisleiding was ik verantwoordelijk voor het aannemen van de reisleiding, het trainen van de reisleiding en was ik de contactpersoon in Nederland bij calamiteiten.
Belangrijkste verantwoordelijkheden en taken waren het begeleiden van hotelgasten (binnen –en buitenlandse gasten) bij zowel aankomst als vertrek, verzorgen van telefoonverbindingen voor gasten en bedrijffunctionarissen, verhuren van beschikbare hotelkamers, bijhouden van inkomende hotelreserveringen, verstrekken van informatie en verlenen van service aan de gasten.
Certificeringen
Portfolio
-
Locatie Zeist
-
Categorie Administratie & SupportMarketing & Communicatie
-
Geverifieerd Email, Telefoon
-
Lid Sinds 06-06-2025