Over deze freelancer
Creatieve webdesigner met 5 + jaar IT-ervaring en oprichter van Kami Webdesign. Ik bouw razendsnelle, SEO-vriendelijke en volledig responsive websites die jouw merk laten groeien—van one-pagers tot maatwerk WordPress-oplossingen. Heldere communicatie, korte doorlooptijden en een design dat écht converteert. Klaar om jouw online visitekaartje naar het volgende niveau te tillen? Laten we samenwerken!
Opleiding
Werk & Ervaring
Via de detachering (Inmiddels intern) ben ik geplaats bij COA (Centraal Orgaan opvang asielzoekers.) Hier lever ik nu 1ste lijns support met hier en daar wat 2de lijns werk. Verder hebben wij balie dienst in rotatie en een avond/weekend backup dienst. Mijn werkzaamheden bij het bedrijf zijn: • Tickets aanmaken, opstellen en chasen voor IT Problemen; • Status update achterhalen van tickets en doorgeven aan de desbetreffende gebruiker. • 1ste en 2 de lijns support bieden dmv. Wachtwoord resets en problemen op te lossen.; • Aanmaken van Mailboxen, distributielijsten en de rechten hiervan beheren. • Gebruikers telefonisch te woord staan voor alle IT gerelateerde problemen en vragen. • Testen van nieuwe appilicaties updates en omgevingen. • Changes behandelen en doorzetten naar de juiste partij voor b.v. software aanvragen, netwerk aansluitingen en hardware bestellingen. • Accounts aanmaken en de rechten hiervan beheren. Als extra neventaak maak ik handleidingen voor gebruikers en beheerders en doe ik actief mee aan een aantal projecten zoals een AI chatbot of implentatie van een online ticketsysteem.
InWork is een detacherings bedrijf die IT professionals uitlevert als diensten aan externe partijen. Toen ik begon met werken hebben InWork ben ik direct geplaatst bij een de IT Servicedesk van Schiphol. Het bedrijf wat de Servicedesk dienst levert heette voorheen Call2, maar tegenwoording gaan zij onder de naam van Cegeka. Op deze locatie was ik een 1ste lijns support engineer en registreerde ik tickets voor alle IT gerelateerde problemen, verder gaf ik ook ondersteuning om problemen op te lossen. Mijn werkzaamheden bij het bedrijf zijn: • Tickets aanmaken, opstellen en chasen voor IT Problemen; • Status update achterhalen van tickets en doorgeven aan de desbetreffende gebruiker. • 1ste lijns support bieden dmv. Wachtwoord resets en problemen op te lossen.; • Instructies schrijven en geven voor gebruikers over hoe een appilicatie te werk gaat. • Gebruikers telefonisch te woord staan voor alle IT gerelateerde problemen en vragen. • Changes behandelen en doorzetten naar de juiste partij voor b.v. software aanvragen, netwerk aansluitingen en hardware bestellingen.
Certificeringen
Portfolio
-
Locatie Spijkenisse
-
Categorie Development & ITDesign & Creative
-
Geverifieerd ongeverifieerd
-
Lid Sinds 19-06-2025