Over deze freelancer
Ben jij liever bezig met je klanten, je product of je vak, dan met de stapels administratie die er óók bij horen? Dan ben je bij mij aan het juiste adres.
Ik help ondernemers met alles wat er achter de schermen geregeld moet worden:
-
Offertes maken en opvolgen
-
Facturatie en betalingen bijhouden
-
Debiteuren- en crediteurenbeheer
-
Administratieve structuren overzichtelijk maken
-
Commerciële ondersteuning, zodat jij meer tijd hebt voor je eigen werk
Naast mijn administratieve vaardigheden ben ik sterk met woorden. Of het nu gaat om het schrijven van duidelijke offertes, het formuleren van klantvriendelijke berichten of het opstellen van teksten die overtuigen: ik zorg dat de boodschap professioneel en helder overkomt.
Ook mijn creatieve kant zet ik graag in voor ondernemers. Met Canva ontwerp ik in no-time strakke en aantrekkelijke documenten, presentaties of social content die passen bij jouw bedrijf. Zo combineer ik structuur met uitstraling.
Mijn kracht ligt in orde scheppen in de chaos, snel schakelen en meedenken. Klanten omschrijven mij als betrouwbaar, nauwkeurig en praktisch. Ik neem werk uit handen, zodat jij kunt focussen op waar jíj goed in bent.
Heb jij behoefte aan een rechterhand die ontzorgt, vooruitdenkt én een creatieve pen en blik heeft? Laten we kennismaken!
Opleiding
Werk & Ervaring
Ik onderneem alles wat er op mijn pad komt. Van administratieve ondersteuning tot Canva templates.
Alle voorkomende werkzaamheden van de binnendienst.
Doorgegroeid van Stagiaire Front Office middels een, uiteindelijk, intern traject tot Hotelmanager. Hotel van 70 kamers, 10 vergaderzalen en +- 45 personeelsleden.
Werkzaam geweest bij verschillende restaurants/hotels als allround medewerker bediening. Ongeveer 1.5 jaar per gelegenheid werkzaam geweest.
Certificeringen
Portfolio
-
Locatie Herveld
-
Categorie Administratie & SupportSales
-
Geverifieerd ongeverifieerd
-
Lid Sinds 09-09-2025