Delen
Bewaren

Nico

ICT medewerker
nog geen reviews Almere Stad

Over deze freelancer

Enthousiaste en resultaatgerichte IT-professional met ervaring als Werkplekbeheerder en in Technische Helpdesk, met een sterke focus op cybersecurity, netwerkbeheer, en IT-beveiliging. Ervaren in het implementeren van beveiligingsoplossingen en bekend met frameworks zoals ISO 27001 en ITIL v4. Kritisch denker met sterke analytische vaardigheden, in staat om complexe IT-uitdagingen effectief op te lossen. Ambitie om continu te leren en bij te dragen aan veilige, innovatieve en gebruiksvriendelijke IT-omgevingen


Opleiding

C
2024 — 2025
Cyber Security AD Hogeschool InHolland
Hogeschool inholland

C
2023 — 2023
CCNA cursus
Dirksen Hogeschool

I
2020 — 2020
ITIL v4
Vijfhart IT-Opleiding

I
2002 — 2004
ICT beheerder Niveau 4
ROC


Werk & Ervaring

I
2008-01-25 — 2025-04-01
IT - Local Support Engineer
VodafoneZiggo

IT - Local Support Engineer – VodafoneZiggo Verantwoordelijk voor het leveren van on-site IT-ondersteuning binnen kantoor- en retailomgevingen (o.a. Vodafone-winkels). Technische werkzaamheden omvatten onder meer: Diagnostiek en herstel van hardware- en softwareproblemen (Dell-devices, Windows OS) Werken met Microsoft SCCM voor imaging, softwaredeployment en updates Installatie, beheer en troubleshooting van desktops, laptops, mobiele apparaten en randapparatuur Ondersteuning van POS-systemen (kassasystemen) en retailinfrastructuur Configuratie van netwerkverbindingen (LAN/Wi-Fi), printers en toegangsrechten Incidentregistratie en opvolging via ITSM-tools (Remedy) Uitrollen van werkplekken volgens standaard werkplekconfiguraties (W10/W11) Signaleren en rapporteren van terugkerende issues aan 3e lijn of projectteams

2
2005-05-02 — 2008-01-25
2e lijn Agent TS Essentkabelcom @home
Essentkabelcom @home

Verantwoordelijk voor het behandelen van escalaties vanuit de klantenservice en het bieden van telefonische ondersteuning aan monteurs. Het constateren en escaleren van klantproblemen die niet door de eerstelijns helpdesk opgelost konden worden. Daarnaast het de-escaleren van taken naar de klantenservice voor feedback en coaching, met als doel klanttevredenheid te waarborgen


Certificeringen

V
2020
Vijfhart IT-Opleiding


Portfolio

€ 45 / uur
  • Locatie Almere Stad
  • Categorie Administratie & Support
    Development & IT
  • Geverifieerd Email
  • Lid Sinds 25-06-2025