
Nicoline
Mijn naam is Nicoline, woonachtig in de gemeente De Ronde Venen – Utrecht. Ik ben inmiddels zo’n 30 jaar werkzaam in diverse financiële functies. 6 jaar geleden heb ik de stap gezet om als zelfstandig ondernemer mijn financiële diensten aan te gaan bieden. De voornaamste reden hiervoor is dat ik flexibel wil zijn in te werken dagen/tijden en locaties waar de werkzaamheden uitgevoerd dienen te worden. Ik assisteer bedrijven in de ruimste zin van het woord bij het het (her)inrichten en "up to date" houden van administraties, wegwerken van achterstanden, uitzoeken van grootboekrekeningen, vervaardigen verkoopfacturen, bijhouden debiteurenbeheer, voorbereiden jaardossiers t.b.v. accountantscontroles, enz. De laatste tijd ben ik actief bezig geweest om bij bedrijven afdelingen "door te lichten", het interviewen van werknemers en bedrijfsprocessen te inventariseren om vervolgens een advies te kunnen geven over mogelijke verbeteringen. Ik zie een uitdaging in opdrachtgevers die: - iemand zoeken om hen een aantal uren per week/maand of voor een bepaald project te ondersteunen met betrekking tot financiële werkzaamheden, wegwerken van achterstanden en/of tijdelijk invallen i.v.m. verlof van werknemers. - iemand zoeken om de bestaande administratieve processen te verbeteren/veranderen - overige financiële werkzaamheden willen uitbesteden, waarbij zij denken dat ik een goede match zou kunnen zijn. Ik werk voor diverse klanten en heb zojuist weer een mooie opdracht afgerond, waardoor ik weer tijd heb voor één of meerdere nieuwe opdrachten. Ik ben op zoek naar nieuwe uitdagingen, waarbij het mijn wens is om in deeltijd en/of als interim, klanten te ondersteunen op financieel gebied waar nodig.

Ian
Beste lezer, Vanaf januari ben ik beschikbaar voor freelance opdrachten. Dit kan zowel in de rol van audit support als in een functie zoals (interim) financial controller of een aanverwante positie. Mijn achtergrond ligt voornamelijk in de audit, maar ik ben leergierig, werk efficiënt en voel mij prettig in een dynamische omgeving, waardoor ik mij snel nieuwe rollen en verantwoordelijkheden eigen maak. Ik heb een Big 4-achtergrond en daarnaast een jaar ervaring bij een accountantskantoor binnen de top 10 wereldwijd. In deze periode heb ik gewerkt met een breed scala aan klanten, waaronder organisaties in de financial services, zorg, productie en handel. Hierdoor heb ik ruime ervaring opgedaan in: werken met strakke deadlines, duidelijke communicatie met zowel team als klant, het waarborgen van kwaliteit, en zelfstandig oppakken van diverse posten. Ik werk nauw samen met klanten en collega’s, waarbij mijn betrokkenheid en proactieve communicatie vaak leiden tot sterke waardering binnen teams en langdurige klantrelaties. Daarnaast kan ik beginnende medewerkers en stagiaires coachen en zo de werkdruk van meer ervaren teamleden verlichten. Ik kan vrijwel volledig zelfstandig werkzaamheden uitvoeren en schakel direct met klanten om benodigde informatie en documenten te verkrijgen. Ook kan ik in alle fasen van de audit ondersteunen: planning, interim en final. Ik ben vloeiend in het Engels en gewend om in een internationale context te werken. Ik voer opdrachten volledig remote uit. Over het tarief en de samenwerking kunnen we in overleg passende afspraken maken. Momenteel werk ik al veel met Microsoft Teams, en ik geef de voorkeur aan digitaal overleg via dit soort applicaties.

Lisa
Breed inzetbaar in onder andere Wellness en Horeca.

Quincy
Hi, mijn naam is Quincy en ik ben fotograaf. Mijn aanpak is bewust breed. Ik laat me graag inspireren door verschillende stijlen, mensen en momenten. Soms ligt de kracht in een klein detail, soms juist in het grotere verhaal. Of het nu gaat om sfeerbeelden, bruiloften, lifestyle of iets totaal onverwachts – ik hou ervan om met mijn camera te ontdekken en te experimenteren. Utrecht is mijn thuisbasis, maar mijn blik reikt verder. Ik zoek verbinding met anderen om samen iets unieks te maken. Dus ben jij op zoek naar een fotograaf met een open mindset? Laten we zo snel mogelijk in contact komen, om iets moois te creëren!

joice
Hallo! Ik ben Joice, een betrokken en betrouwbare Virtual Assistant met een passie voor organiseren en ondersteunen. Ik help ondernemers en kleine bedrijven met praktische taken zoals: - E-mails en social media berichten beantwoorden - Agenda’s plannen en beheren - Klantenservice en contact met klanten verzorgen - Organiseren en structureren van je werkzaamheden Mijn kracht ligt in het creëren van overzicht, duidelijke communicatie en een proactieve werkwijze. Ik werk nauwkeurig en zelfstandig en vind het belangrijk dat afspraken worden nagekomen. Of je nu een paar uur per week hulp nodig hebt of ondersteuning bij een project, ik denk graag met je mee om jouw werk makkelijker te maken. Ik ben flexibel inzetbaar, ook in de avonduren, en sta klaar om jouw betrouwbare rechterhand te zijn. Laten we samenwerken en jouw taken uit handen nemen!