Over deze freelancer
Hi! Ik help drukbezette coaches en ondernemers met het beheren van hun e-mail, agenda en social media, zodat zij zich kunnen focussen op hun groei.Ik zorg voor structuur, overzicht en zichtbaarheid – zonder dat jij daar elke dag tijd aan kwijt bent.
Denk aan:
· Inbox en agenda organiseren
· Afspraken en klantcontact beheren
· Posts inplannen en reacties bijhouden
Werk jij (te) veel in je bedrijf? Dan help ik je met werken aan je bedrijf.
Opleiding
Werk & Ervaring
Ik weet als geen ander hoe je planningen en afspraken tussen tientallen collega’s en de grote groep klanten overzichtelijk kunt houden. Als Servicecoördinator / Planner Technische Dienst zijn ik en mijn telefoon, email en chat onafscheidelijk. In alle rust en met inzicht realiseer ik een opperbeste planning vanaf mijn werkplek. het regelen/coördineren van werkzaamheden tot aan het strak inplannen van afspraken. En gebeurt er iets onverwachts, zoals een klant die met spoed staat te springen om hulp? Dan kan ik dat snel en probleemloos, in overleg met de monteurs en de klant, de planning wijzigen.
Hier verzorgde ik de import en export aangiftes en tariferen van goederen, aanspreekpunt van klanten gericht op douane technische zaken. Opmaken van verzoek- en bezwaarschriften, uitvoeren van zuiveringsprocedures en opvolgen van douane verzoeken.
Begonnen als callcenter medewerkster met werkzaamheden als telefoon, email en live chat beantwoorden. Na 3 maanden, was ik werkzaam op de backoffice afdeling. op deze afdeling deed ik het opstellen van facturen, verwerking van mutaties en verwerken van resultaten en gegevens in de financiële administratie.
Certificeringen
Portfolio
-
Locatie Almere Buiten
-
Categorie Administratie & Support
-
Geverifieerd Email, Telefoon
-
Lid Sinds 30-07-2025