Over deze freelancer
Virtual Assistant & Appointment Setter | Klantgericht, flexibel en proactief
Met 7 jaar ervaring in klantgericht werken (waarvan 5 telefonisch) help ik ondernemers en coaches met structuur, overzicht en klantcommunicatie op afstand. Ik ondersteun graag bij administratieve taken, e-mailbeheer, agendabeheer en het inplannen van afspraken (appointment setting).
Hoewel ik ruime ervaring heb in telefonisch klantcontact, ligt mijn voorkeur nu bij taken waarin e-mail, planning en structuur centraal staan. Ik ben uiteraard wel flexibel inzetbaar voor incidenteel bellen of afspraken inplannen.
Waar ik wél blij van word:- E-mailbeheer & agendabeheer- Plannen van afspraken (B2B/B2C)- Algemene VA-taken en administratieve ondersteuning- Social media ondersteuning (optioneel)- Nog geen ervaring met CRM, maar ik leer snel en sta open om dit te gebruiken als onderdeel van mijn werk.
Flexibel inzetbaar tot 24 uur per week (meer uren kunnen bespreekbaar zijn op langer termijn)| Uurtarief: vanaf €25 excl. btw
Op zoek naar een zelfstandige, gestructureerde VA die proactief met je meedenkt? Stuur gerust een berichtje!
Opleiding
Werk & Ervaring
Verschillende functies binnen het bedrijf
Eerst stagiere & daarna medewerker
Bij verschillende supermarkten over de jaren heen gewerkt
Korte periode ervaring op gedaan in de sales
Certificeringen
Portfolio
-
Locatie Almere
-
Categorie Administratie & SupportSales
-
Geverifieerd ongeverifieerd
-
Lid Sinds 24-06-2025