Vind klantgerichtheid Freelancers

Close

Categorieën


Regio's


Plaats


Uurtarief


Skills

Verfijnen
Getoond 2 resultaten

Alexander

Retail
nog geen reviews
Alkmaar
€ 35,-

Ik ben een gedreven en klantgerichte professional met ervaring in retail en een achtergrond in Junior Accountmanagement (MBO 4). In mijn huidige werk sta ik dagelijks in direct contact met klanten, wat mij heeft geleerd om snel, vriendelijk en oplossingsgericht te handelen — zowel fysiek als online. Als freelance marketing & Communicatie, klantenservice medewerker en sales help ik ondernemers met het verzorgen van hun klantcommunicatie en het maken van sales. Denk aan het beantwoorden van e-mails, chatberichten, het verwerken van bestellingen, mensen die al enigzins interesse hebben getoond om te zetten naar een sale  of algemene ondersteuning op afstand. Wat ik voor jou kan betekenen: Klantenservice via e-mail of chat (Nederlands & Engels) Administratieve ondersteuning op afstand Communicatie met klanten op social media Orderverwerking of eenvoudige data-invoer Sales maken Algemene backoffice taken Talen:✅ Nederlands – Moedertaal✅ Engels – Prima Ik werk gestructureerd, ben communicatief sterk en pak dingen zelfstandig op. Mijn doel is om jou als ondernemer te ontzorgen, zodat jij je kunt focussen op je bedrijf. Benieuwd of ik iets voor jou kan betekenen? Stuur gerust een bericht!

Bekijk Profiel

Romy

Virtual assistent/appointment setter
nog geen reviews
Almere
€ 30,-

Virtual Assistant & Appointment Setter | Klantgericht, flexibel en proactief Met 7 jaar ervaring in klantgericht werken (waarvan 5 telefonisch) help ik ondernemers en coaches met structuur, overzicht en klantcommunicatie op afstand. Ik ondersteun graag bij administratieve taken, e-mailbeheer, agendabeheer en het inplannen van afspraken (appointment setting). Hoewel ik ruime ervaring heb in telefonisch klantcontact, ligt mijn voorkeur nu bij taken waarin e-mail, planning en structuur centraal staan. Ik ben uiteraard wel flexibel inzetbaar voor incidenteel bellen of afspraken inplannen. Waar ik wél blij van word:- E-mailbeheer & agendabeheer- Plannen van afspraken (B2B/B2C)- Algemene VA-taken en administratieve ondersteuning- Social media ondersteuning (optioneel)- Nog geen ervaring met CRM, maar ik leer snel en sta open om dit te gebruiken als onderdeel van mijn werk. Flexibel inzetbaar tot 24 uur per week (meer uren kunnen bespreekbaar zijn op langer termijn)| Uurtarief: vanaf €25 excl. btw Op zoek naar een zelfstandige, gestructureerde VA die proactief met je meedenkt? Stuur gerust een berichtje!

Bekijk Profiel