Veelgestelde vragen

  • Freelancer.nl heeft een database van Freelancers in de zakelijke dienstverlening. Opdrachtgevers die op zoek zijn naar tijdelijke krachten kunnen een opdracht op de website plaatsen. Freelancers kunnen hierop reageren met een offerte. Freelancers vinden zo opdrachten en opdrachtgevers vinden zo de juiste persoon voor de opdracht.

    Naast het vinden van opdrachten kunnen freelancers op Freelancer.nl ook een online profiel opbouwen met referenties en beoordelingen van eerdere opdrachtgevers. Dit heeft ook een ondersteunende functie bij het vinden van nieuwe opdrachten.

  • Het plaatsen van een opdracht of vacature is gratis. Nadat er offertes zijn uitgebracht kunnen opdrachtgevers ook gratis de offertes / profielen inzien en direct contact opnemen.

    Als freelancer kunt u zich gratis inschrijven, een profiel aanmaken en mogelijke opdrachten ontvangen. Wanneer u een interessante opdracht ziet kunt u een standaard of Premium account nemen. Een standaard of Premium account biedt vele voordelen ten opzichte van een gratis account.

    Hieronder de voordelen:

    Standaard account - €65 ex BTW per maand

    - Persoonlijk profiel aanmaken
    - Opdrachten ontvangen per mail
    - Gebruik maken van de mobiele app
    - Onbeperkt reageren op opdrachten
    - Vindbaar in de database
    - Tot 5 portfolio items
    - Opbouwen van referenties
    - CV en ID check op het profiel

    Met een Premium account - €80 ex BTW per maand.

    Nog een aantal extra's:
    - Boven de Standaard abonnees in de zoekresultaten
    - Premium status op uw profiel
    - Meer referenties opgeven

  • U kunt zich inschrijven op de homepage, onder de knop “Aanmelden" > "Als Freelancer”.

  • Ja, Freelancer BV is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer: 64606686.

  • Wij gaan zorgvuldig en voorzichtig om met uw persoonlijke gegevens.

  • Voor de Algemene Voorwaarden klikt u hier: Algemene voorwaarden

  • Staat uw vraag hier niet bij? Dan kunt u met ons in contact komen door een email te sturen via de contact pagina of te bellen met 020-8203787.

  • Voor goed en volledig gebruik van freelancer.nl heeft u een breedband internet verbinding nodig.

    De volgende browsers worden ondersteund:

    - Laatste versie van Internet Explorer op Windows of MacOS,
    - Laatste versie Firefox voor Windows en MacOS.
    - Laatste versie Safari voor Windows of MacOS.
    - Laatste versie Chrome voor Windows of MacOS.

    De aanbevolen schermresolutie is 1200 x 960 pixels.

  • U kunt uw abonnement opzeggen door in uw account onder "Instellingen" uw account op te zeggen of te wijzigen. Uw abonnement blijft dan nog actief tot de datum waar u voor betaald heeft.

  • U kunt een nieuw (tijdelijk) wachtwoord opvragen via de link “wachtwoord vergeten” in het inlogscherm op de homepage. Hierna kunt u uw wachtwoord weer wijzigen in een persoonlijk wachtwoord binnenin uw account.

  • Na het inloggen kiest u voor tabblad “Instellingen”. Vervolgens kunt u hier uw emailadres aanpassen.

    Vergeet niet uw wijzigingen op te slaan door te klikken op “Opslaan”.

  • Na het inloggen met uw gebruikersnaam kiest u voor tabblad “instellingen”. Bij email notificatie instellingen heeft u de mogelijkheid te kiezen of u de maandelijkse nieuwsbrief van Freelancer.nl wilt ontvangen. Kies optie nee.
    Vergeet niet uw wijzigingen op te slaan door te klikken op “Opslaan”.

  • Mogelijk heeft u een betaald abonnement en is uw automatische incasso mislukt. U heeft een email van ons gekregen met een herinnering en betaallink. Wanneer u deze factuur heeft voldaan, zal het account weer geactiveerd worden.

  • Na het inloggen kiest u in het menu voor “Mijn Profiel”. Hier kunt u al uw basisgegevens wijzigen. Vergeet niet op “Opslaan” te klikken! Wilt u de accountinstellingen (zoals bv. facturatie gegevens) wijzigen? Dan dient u contact op te nemen met de klantenservice.

  • Freelancer.nl draagt geen enkele verantwoording over de juistheid van uw gegevens. U bent zelf verantwoordelijk voor de correctheid van uw gegevens. Alle wijzigingen betreffende uw gegevens dient u zelf aan te passen.

    Na het inloggen kiest u in het menu voor “instellingen”. Vervolgens kunt u hieronder uw instellingen en account gegevens aanpassen. Wilt u uw basisgegevens en/of NAW-gegevens wijzigen? Klik dan in het menu op “Mijn Profiel”. Vergeet na het aanpassen niet op “Opslaan” te klikken.

    De gebruiker is ten alle tijden verantwoordelijk voor de eventuele consequenties door onjuistheid van de gegevens.

  • U kunt na inloggen onder “Instellingen” klikken op “Account wijzigen”. Wanneer u hierna kiest voor "Profiel verwijderen" wordt uw account definitief verwijderd. LET OP: Dit kan niet ongedaan worden gemaakt! U zult al uw gegevens op Freelancer.nl (dus Profiel/Portfolio/Reviews, etc) verliezen!

    Wanneer u nog een rekening heeft openstaan, komt deze niet te vervallen ondanks het verwijderen van uw account.

    Wanneer u uw account verwijderd komt uw abonnement automatisch te vervallen. U dient echter nog wel de factuur te voldoen van de betreffende periode in welke u uw account heeft verwijderd. Heeft u gekozen voor automatische incasso zal die periode de laatste betaling plaatsvinden.

  • Mogelijk is de mail in uw SPAM folder beland. Mocht u de mail toch niet kunnen vinden, stuurt u dan een email via het contactformulier met uw emailadres, naam + achternaam en wachtwoord. Wij zullen u een nieuwe activatielink toesturen. Zet de afzender "info@freelancer.nl" in uw adressenboek en/of klik op “Dit bericht is veilig”of “Dit bericht is gewenst” boven een bericht van ons. Dan weet u zeker dat elke volgende email van ons in uw inbox beland.

  • Een opdracht is de omschrijving van een freelance klus. Geïnteresseerde freelancers kunnen hierop een offerte uitbrengen.

    Opdrachtgevers:
    Bedrijf / instelling / overheid welke invulling zoekt van een tijdelijke vacature binnen haar eigen organisatie of een bepaalde expertise zoekt ter aanvulling bij een bepaald project.

    Particulieren die een professional zoeken voor persoonlijke zaken.

    ZZP-er, zelfstandige zonder personeel, die voor het uitvoeren van een opdracht aanvullende expertise zoeken op een bepaald gebied (of een gedeelte van de opdracht volledig willen uitbesteden).

    Opdrachtnemers:
    ZZP-er, zelfstandige zonder personeel. Wordt over het algemeen gezien als de echte Freelancer. Heeft een eenmansbedrijf binnen welke hij/zij zichzelf tijdelijk verhuurt aan een opdrachtgever. Let op: een ZZP-er heeft dus geen arbeidscontract.

  • U kunt op de homepage een project plaatsen door eerst de categorie te selecteren waarbinnen uw project valt. Daarna klikt u op “Plaats Opdracht”. Op de volgende pagina vult u de details over de opdracht in en uw bedrijfsgegevens. Vervolgens klikt u nogmaals op “Plaats Opdracht”. Hierna wordt uw opdracht beoordeeld door een van de consulenten van Freelancer.nl. Uw opdracht wordt goedgekeurd en verstuurd naar de juiste freelancers. Uw opdracht is geplaatst.

  • Op werkdagen tussen 9.00 uur en 21.00 uur wordt uw opdracht binnen 3 uur gekeurd. Mocht uw opdracht niet geplaatst worden, ontvangt u een email met reden van afkeuring. De opdracht wordt direct na goedkeuring naar de juiste Freelancers verzonden.

  • 1. Vrijwilligersprojecten of projecten met een zeer lage beloning (bv fixed price onder de €250 ex btw) zijn niet toegestaan.

    2. Een project dient van een opdrachtgever te zijn (hij vraagt iets)

    3. Er mogen geen diensten en/of producten worden aangeboden.

    4. Duidelijke omschrijving van het project
    - De titel van een project: kort en duidelijk, bijvoorbeeld “vertaler
    nederlands-engels” of “php programmeur”.
    - Projectomschrijving, algemeen: Niet teveel leestekens gebruiken,
    teveel uitroeptekens of andere onnodige zaken.
    - Projectomschrijving bevat genoeg specifieke informatie. Zoals:
    - Doelstelling van de opdracht
    - Omschrijving opdrachtgever
    - Taken voor de freelancer
    - Overige details

    5. Een opdracht kan maar éénmaal op de site worden geplaatst
    - Sommige opdrachten worden door de uiteindelijke opdrachtgever bij meerdere bureaus uitgezet. Op Freelancer.nl kan de opdracht maar 1x worden geplaatst.
    - Degene die de opdracht het eerst indient op de site heeft het alleenrecht op deze opdracht op Freelancer.nl

    6. Directe contactgegevens zoals telefoonnummers, adresgegevens en namen van een website en/of de url mogen niet in de opdrachtbeschrijving worden geplaatst.

    Indien u van mening bent dat uw opdracht onterecht is afgekeurd, dan vernemen wij dat graag van u. U kunt een email met uw bezwaar en reden van bezwaar sturen naar onze supportdesk via het contactformulier.

  • Uw contactgegevens worden niet bij uw opdracht geplaatst. Wij gebruiken uw contactgegevens om contact met u te kunnen opnemen als we nog vragen hebben, of denken dat we uw aanvraag kunnen verduidelijken of uitbreiden met uw hulp. Zo kunt u beter passende offertes ontvangen.

  • Als u geen bevestigingsmail heeft ontvangen, neem dan contact met ons op, zodat we uw aanvraag alsnog naar de professionals kunnen doorsturen. Wellicht heeft u een typefout gemaakt bij het invoeren van uw e-mailadres, of is onze e-mail terecht gekomen in uw ongewenste postvak. Voorkom dit door het adres info@freelancer.nl toe te voegen aan uw adresboek.

  • Uw aanvraag en de offertes bekijkt en beheert u allemaal in uw account. U kunt inloggen via de homepage of via de link in de email die wij u gestuurd hebben.

  • Het is niet mogelijk om uw project na plaatsing zelf aan te passen. Wanneer u een opdracht wilt aanpassen kunt u ons de juiste gegevens met behulp van een email via het contactformulier sturen. Vermeld in uw email de bijbehorende link en titel van het project. Wij maken dit dan zo spoedig mogelijk voor u in orde.

  • Het plaatsen van een opdracht is gratis.

  • U kunt uw opdracht pauzeren onder "Mijn opdrachten" in uw account. U kunt hier ook de uitstaande opdracht cancelen, hiervoor klikt u naast de opdracht in uw account, onder "Acties" op “Cancel opdracht”. Uw opdracht wordt nu gecanceled. De freelancers die een reactie hebben uitgebracht worden hiervan op de hoogte gebracht. LET OP: Cancel niet te vaak uitstaande opdrachten. U kunt hierdoor een slechte reputatie oplopen bij freelancers waardoor freelancers geen reacties meer plaatsen.

  • Wanneer u een project canceled wordt deze definitief verwijderd van de website. Wanneer de opdracht voltooid is blijft de opdracht gearchiveerd in het systeem. Dit doen wij ter referentie voor toekomstige opdrachtgevers. Freelancers kunnen zo refereren naar eerder voltooide opdrachten.

  • Wanneer een freelancer een reactie heeft uitgebracht kunt u direct contact met hem/haar opnemen via het berichten systeem van Freelancer.nl

  • Omschrijf het probleem duidelijk in een email via het contactformulier. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

  • Als u een nieuwe reactie / offerte heeft ontvangen via Freelancer.nl krijgt u daarvan direct bericht per e-mail. Via deze e-mail krijgt u toegang tot uw aanvraag en bijbehorende reacties. U kunt ook een link gebruiken in een eerdere e-mail die u ontvangen heeft over uw Freelancer aanvraag.
    Vanuit uw account op de overzichtspagina in uw account waar u als opdrachtgever alle reacties bij uw opdracht kunt bekijken kunt u de ontvangen reacties beheren en de professional selecteren die de opdracht gaat uitvoeren.

    U kunt in contact komen met een professional die een reactie heeft uitgebracht door vanuit de overzichtspagina te klikken op “bekijk reactie”. Op de reactiepagina kunt u vervolgens kiezen voor "Reageren" en hiermee berichten uitwisselen met de professional.

    Als u vanuit de overzichtspagina klikt op “Vergeef opdracht” dan selecteert u in het scherm vervolgens de freelancer van uw keuze. Er wordt aan u gevraagd waarom u voor deze professional heeft gekozen en u kunt u reden van afwijzing aangeven naast de reacties van de andere professionals. Daarna wordt de professional gevraagd direct contact met u op te nemen.

    Vanuit de e-mail

    Als u nieuwe reacties ontvangt op uw opdracht dan ontvangt u daarover bericht van ons per e-mail. In deze e-mail staat altijd een directe link naar uw account overzicht. Hier kunt u vervolgens reageren op de uitgebrachte offerte / reactie.

    U kunt wanneer u reageert direct een opdracht vergeven door onder “Acties” naast de opdracht te kiezen voor “Vergeef opdracht”. U kunt ook eerst om meer informatie vragen door onderaan de reactie te klikken op “Reageren”.

    Professionals hebben de moeite genomen om te reageren of zelf een offerte uit te brengen. Breng ze daarom altijd op de hoogte van uw keuze en probeer deze zo duidelijk mogelijk toe te lichten, ook als u voor iemand anders heeft gekozen. Dit kan heel eenvoudig via onze website. Zo kunnen de professionals die het dit keer niet zijn geworden meer inzicht krijgen in de afwegingen die u als aanvrager maakt en zichzelf blijven verbeteren.

  • Nee, persoonlijke gegevens worden niet getoond bij de opdracht. Alleen uw woonplaats is zichtbaar, zo weet hij of zij of de aanvraag geschikt is. Dit is dus voorbehouden aan een selecte groep, en niet iedere willekeurige bezoeker van onze website. Uiteraard heeft ook de klantenservice van Freelancer.nl toegang tot uw contactgegevens, om vragen te kunnen stellen naar aanleiding van uw aanvraag als dit nodig blijkt. Freelancer.nl gaat zeer zorgvuldig om met uw persoonsgegevens, voor meer informatie hierover verwijzen wij u naar ons Privacybeleid.

  • Het kan zijn dat u minder offertes heeft ontvangen dan verwacht.

    De twee belangrijkste oorzaken hiervoor zijn dat er geen budget is vermeld en / of de combinatie van het gevraagde en het budget onrealistisch is. Deze oorzaken zijn onder te verdelen in de volgende stappen:

    Geen budget genoemd

    Bij het aanvragen van offertes willen veel mensen nog geen bedrag noemen, omdat ze willen voorkomen dat er geen aanbiedingen onder deze prijs binnenkomen. Echter, juist open kaart spelen geeft aan dat u serieuze partij bent om zaken mee te doen. Het zorgt er voornamelijk voor dat u aanbiedingen krijgt die aan uw verwachtingen voldoen. Om nog wat speling in de prijzen te creëren en verschillende offertes te ontvangen, kunt u ook een indicatie geven van uw budget met een minimum en maximum bedrag. Heeft u moeite met het inschatten van een redelijk budget bij uw aanvraag, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Wij zullen u zo goed mogelijk adviseren.

    Budget en aanvraag komen niet overeen

    Veel aanvragen bevatten een veeleisend functionaliteitenpakket of werkzaamheden van grote omvang, bijvoorbeeld in een aanvraag voor het bouwen van een nieuwe website. Daar worden vaak veel verschillende functionaliteiten genoemd, maar bij het budget wordt alleen met de basis rekening gehouden. Het lijkt voor professionals dan al snel alsof u voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten. U kunt dit voorkomen door in uw aanvraag duidelijk onderscheid maken tussen de vereiste functionaliteiten en de wenselijke functionaliteiten. Ook door specifiek in uw aanvraag te vermelden welke onderdelen u in de offerte terug wilt zien, kunt u passende offertes ontvangen.

    Als geen van de twee bovenstaande oorzaken van toepassing is, dan kunt u altijd even contact opnemen en kunnen we samen proberen na te gaan wat de reden hiervoor is.

  • Nadat u de opdracht heeft voltooid met een freelancer kunt u de opdracht afsluiten. U klikt binnenin uw account, naast de opdracht, onder “Acties” op “Voltooi opdracht”. U krijgt nu een scherm te zien waar u de freelancer feedback kunt geven op zijn geleverde dienst. Daarnaast kunt u een paar regels feedback toevoegen. Vul dit zorgvuldig in! De feedback is erg belangrijk voor Freelancers omdat ze hierop worden beoordeeld door toekomstige opdrachtgevers!

  • Nadat u zich heeft ingeschreven als Freelancer, en uw account heeft opgewaardeerd naar een standaard of Premium account, kunt u na het inloggen met uw gegevens een offerte uitbrengen op een opdracht. Het uitbrengen van een offerte is verder gratis. U klikt hiervoor op de opdracht naar keuze onder "Actuele opdrachten" en klikt vervolgens op "Reageren".

  • Wanneer u zich aanmeld als Freelancer selecteert u een categorie waarin u werkzaam bent. Daarnaast kunt u in uw account extra categorieën en rubrieken selecteren waarin u werkzaamheden wilt verrichten. Na de aanmelding krijgt u van ons automatisch alle passende opdrachten doorgestuurd naar uw emailadres.

    U doet dit door uw notificatie instellingen aan te passen. Ga hiervoor binnenin uw account naar “Instellingen”. Onder tab "Email" klikt u het gewenste vakgebied en daarna de gewenste subcategorieën aan. Vergeet niet na elke categorie op "Opslaan" te klikken. U bent vervolgens binnen deze categorieën ook vindbaar in onze database voor potentiële opdrachtgevers.

  • Indien u geen e-mail ontvangt terwijl u dit toch heeft aangegeven kan dit zijn omdat deze e-mails geblokkeerd worden door bijvoorbeeld uw spamfilter of de spamfilter van uw internetprovider. Kijk in uw spam folder van uw email account en zoek naar een email van Freelancer.nl. Klik op de email en klik vervolgens op “Dit bericht is veilig” of “Gewenst” Of “Dit bericht is gewenst”. Ook is het aan te raden de afzender info@freelancer.nl toe te voegen aan uw adresboek. Zodoende weet u zeker dat email van Freelancer.nl in de toekomst altijd in uw inbox zullen komen!

  • Op de homepage kunt u de actuele projecten bekijken binnen elke categorie. Wanneer u zich heeft aangemeld als Freelancer binnen een bepaalde categorie wordt uw account automatisch gekoppeld aan de juiste opdrachten. U ziet vanaf dan dus alle opdrachten die voor u relevant zijn in uw account onder “Actuele opdrachten”.

  • Wanneer u gekozen wordt uit de uitgebrachte offertes zal de opdrachtgever contact met u opnemen. Het kan ook zijn dat de opdrachtgever eerst contact met u opneemt voor meer informatie alvorens hij/zij een beslissing neemt. Mocht de opdrachtgever u kiezen dan wordt u hier ook per mail nog eens van op de hoogte gesteld. U kunt binnenin uw account ten alle tijden de status van de betreffende opdracht bekijken.

  • Nee. De offertes zijn alleen zichtbaar voor de opdrachtgever. Andere freelancers zien dus niet wat voor offerte u heeft uitgebracht.

  • Dit kan meerdere redenen hebben. In de eerste plaats kan het zijn dat de notificaties voor uw account zijn uitgeschakeld. In dat geval kunt u deze na het inloggen activeren via het tabblad “Instellingen”. Hier vindt de mogelijkheid om uw voorkeuren wat betreft email notificaties aan te geven. In de tweede plaats kan het zijn dat het e-mail adres waarmee u zich heeft geregistreerd op onze site niet overeenkomt met het e-mail adres waarop u de notificaties wenst te ontvangen. Controleer uw e-mailadres onder de menuknop “Instellingen” in uw account.

  • Het kan soms even duren voordat de opdrachtgever een beslissing heeft genomen en dit ook heeft laten weten via de website. Vind u het te lang duren?
    Elke 4 dagen wordt de opdrachtgever door ons gevraagd om een status update te geven van de opdracht (wanneer deze nog niet vergeven is). U zult dus zo snel mogelijk een status update ontvangen per mail.

  • Een opdrachtgever kan besluiten een project te cancellen. Dit kan meerdere redenen hebben. Wellicht heeft de opdrachtgever iemand anders gevonden. Het is echter ook mogelijk dat de opdracht niet meer door gaat.

  • Een opdracht wordt vergeven wanneer de opdrachtgever naar zijn inzicht voldoende geschikte offertes heeft ontvangen. Sommige opdrachten zijn zeer snel vervuld. Wees er dus snel bij!

  • Ga naar "Instellingen" in uw account. In het kader “Email” kunt u de notificaties aanpassen. U kunt hier ook subcategorieën selecteren.

  • U kunt gratis een profiel aanmaken na aamelding. U kunt zich aanmelden door op de homepage te klikken op “Aanmelden".

  • Een profielpagina is uw persoonlijke pagina en hiermee presenteert u zich naar mogelijke opdrachtgevers. Hier kunt u gegevens kwijt als naam, adres, woonplaats, een beschrijving van uw diensten, een pasfoto, uw portfolio, uw CV en uw referenties.

  • U wijzigt uw profiel door in te loggen in uw account en onder de menuknop “Mijn Profiel” uw profiel aan te passen. Vergeet niet op “Opslaan" te klikken onderaan de pagina.

  • U kunt uw profiel definitief verwijderen door in uw account onder de menuknop “Instellingen” te klikken op "Account wijzigen" > "Profiel verwijderen". LET OP: Nadat u uw profiel definitief heeft verwijderd gaan al uw gegevens op Freelancer.nl verloren. Dit is niet te herstellen.

    U kunt er ook voor kiezen om (tijdelijk) niet zichtbaar te zijn in de database. Klik hiervoor op “Mijn profiel niet tonen in de database”. Zodoende bent u niet meer vindbaar in de database. U kunt echter nog wel opdrachten ontvangen via de mail.

  • In uw account heeft u de mogelijkheid om direct zelf Freelancers te zoeken onder de menuknop “Freelancers”. Hier kunt u direct gericht freelancers zoeken op basis van vakgebied, aantal referenties, minimale rating, beschikbaarheid, etc en gericht een offerte aanvragen.

  • Uw profiel verschijnt pas in de zoekresultaten op het moment dat het profiel is goedgekeurd. Uw profiel dient een pasfoto te bevatten en bepaalde basis informatie, zoals naam, adres, woonplaats en omschrijving van uzelf te bevatten.

  • Freelancers worden gecategoriseerd naar vakgebied. Premium abonnees boven niet-Premium abonnees in de resultaten. Daarnaast komt een Freelancer hoger in de zoekresultaten naar mate zijn profiel meer voltooid is. U kunt zien hoever uw profiel voltooid is door in te loggen in uw account. U ziet hier een balk die loopt van 0 – 100%. Als u meer informatie toevoegd aan uw profiel komt u dus hoger in de zoekresultaten.

  • Binnenin uw account klikt u op “Mijn Profiel”. U kunt hier uw profielgegevens bewerken. U vind hier ook de optie om uw portfolio toe te voegen. Uw portfolio kan bestaan uit plaatjes, audiobestanden en tekstbestanden.

  • Freelancer.nl streeft ernaar om freelancers zo goed mogelijk vindbaar te maken voor mogelijke opdrachtgevers. Uw profiel wordt dus automatisch openbaar gemaakt en dus ook geindexeerd door Google. Wilt u dit liever niet? Vink dan onder "Instellingen" in uw account aan "Mijn profiel niet tonen in zoekmachines".

  • Wanneer u de naam weet van de Freelancer kunt u deze direct in uw adresbalk typen achter www.freelancer.nl. U komt gaat zo direct naar het profiel van een betreffende freelancer.

  • Door een Premium activatie te nemen onderscheid je jezelf als Freelancer. Premium abonnees hebben voordelen ten opzichte van niet-Premium abonnees. Namelijk:

    o Premiums staan boven niet-Premiums in de zoekresultaten en worden dus eerder gevonden door mogelijke opdrachtgevers.
    o U krijgt de vermelding Premium op uw profiel.
    o Premiums krijgen een onderscheiding op hun profiel doordat ze een Premium status krijgen van Freelancer.nl.

  • De voorwaarden die zijn verbonden aan de Premium abonnement kunt u terug vinden in onze Algemene Voorwaarden.

  • Het betalen voor uw Premium abonnement gaat via iDeal, CreditCard of PayPal.

  • Uw account wordt direct na betaling opgewaardeerd naar Premium.

  • In het geval er geen geld van uw rekening is afgeschreven kunt u gewoon de betalingsprocedure opnieuw doorlopen.

  • Om Premium te worden op Freelancer.nl moet u over een goedgekeurd Freelancer account beschikken. Onder de knop “Opwaarderen” kunt u uw account opwaarderen.

  • Freelancer.nl biedt u een uitgelezen mogelijkheid om uw product of dienst onder de aandacht te brengen van duizenden professionals uit diverse vakgebieden. Bijvoorbeeld via het plaatsen van een banner of tekstlink op deze site of door het opnemen van een gesponsorde boodschap in onze opdrachtmailings aan de aangesloten professionals. Voor vragen over adverteren kunt u telefonisch met ons opnemen, een e-mail sturen naar info@freelancer.nl of het contactformulier invullen. We zijn u graag van dienst.

  • We hebben ons affiliateprogramma uitbesteed aan TradeTracker. Een gerenommeerde partij op gebied van affiliate marketing. U dient zich daarom eerst bij Tradetracker aan te melden als publisher. Vervolgens meldt u zich aan voor het Freelancer.nl-programma en kunt u aan de slag. Heeft u nog vragen, neem dan contact met ons op.

  • Freelancer.nl brengt vraag en aanbod bij elkaar. Als dit is gebeurd, gaan de partijen zelf met elkaar in onderhandeling. Hier staan wij buiten en het zou ook niet wenselijk zijn als we hierin een rol zouden vervullen. Echter, als u klachten heeft en er onderling niet uitkomt, kunt u deze altijd aan ons voorleggen zodat wij op de hoogte zijn, en u eventueel verder kunnen helpen. Neem in dat geval contact met ons op.

  • Wij zijn benieuwd naar gebruikerservaringen en staan altijd open voor suggesties. Bel naar 020-8201771 of stuur uw suggestie via ons contactformulier.

Operatie mislukt!
Probeer het later opnieuw. Neem contact op met de klantenservice als het probleem zich blijft voordoen.
Wij maken gebruik van cookies om onze site en jouw ervaring te verbeteren. Door verder te gaan op onze site accepteer je ons cookiebeleid.
Meer weten