Over deze freelancer
Ik ben Anne-Marie Goovaerts en ik help ondernemers hun focus te houden op hun hoofdactiviteit. Dat doe ik door hun administratieve taken te verlichten als Virtueel Assistent. Met meer dan 25 jaar ervaring als management assistent en officemanager ben ik veelzijdig en kan ik naadloos schakelen tussen verschillende taken. Ik bied zowel ad-hoc taken als doorlopende administratieve ondersteuning aan kleine bedrijven en ZZP-ers. Zij besteden hun noodzakelijke maar tijdrovende taken aan mij uit, zodat zij vrij zijn om met andere dingen bezig te zijn, zoals geld verdienen, de klantenservice verbeteren, verwijzingen krijgen of nieuwe klanten binnenhalen.
Bespaar tijd, verhoog je productiviteit en laat mij jou helpen om je te concentreren op wat echt belangrijk is in jouw leven en werk.
Opleiding
Werk & Ervaring
Virtuele administratieve ondersteuning in de breedste zin van het woord.
• Mede beheer van meerdere luxe shortstay appartementen in Haarlem • Logistiek en voorraadbeheer • Verwelkomen en inchecken van gasten • Waar nodig gasten wegwijs maken in Haarlem en helpen bij organiseren van daguitstappen • Financiële afhandeling van de reserveringen • Opstellen van schoonmaak planning • Begeleiding schoonmaak team • Alle voorkomende boekhoudkundige handelingen • Bewaking / verwerking belastingaangelegenheden (omzetbelasting en loonbelasting) • Controle tussenrekeningen • Up-to-date houden en aanleveren van relevante cijfers t.b.v. management rapportages • Voorbereiding t.b.v. opstellen jaarrekening
• Opstellen / verzorgen arbeidscontracten • Aan- / afmelden personeel bij diverse instanties / verzekeraars • Beheer personeelsarchief • Verzorgen salarisadministratie: aangekochte software (Profit van AFAS) implementeren, onderhouden, salarisverwerking en loonbelastingaangiftes • Wagenparkbeheer • Ziek- en betermeldingen + bewaking ziekteverzuim • Aanspreekpunt voor alle HR-aangelegenheden • Onderhoud interne procedures • Onderhoud intranet • Verzorgen van vertrouwelijke correspondentie tbv. Directie • Notuleren tijdens management meetings (Engels) • Alle voorkomende boekhoudkundige handelingen • Controle inkooporders / declaraties • Bewaking / verwerking belastingaangelegenheden (omzetbelasting en loonbelasting) • Controle tussenrekeningen • Up-to-date houden en aanleveren van relevante cijfers t.b.v. management rapportages • Voorbereiding t.b.v. opstellen jaarrekening
Alle voorkomende administratieve en boekhoudkundige handelingen.
Alle voorkomende secretariële handelingen.
Ondersteuning van de marketing afdeling.
Controleverslagen uittypen, interne en externe briefwisseling.
Certificeringen
Portfolio
Reviews
-
Locatie Lisserbroek
-
Categorie Administratie & Support
-
Geverifieerd Email, Telefoon
-
Lid Sinds 16-12-2025