Delen
Bewaren

Carmen

Manager Customer Support en Marketing
nog geen reviews Deventer

Over deze freelancer

Customer Support & Marketing Specialist | Virtual Assistant | Commercieel Talent

 

Over mij:Ik ben Carmen, een enthousiaste en ervaren professional met meer dan 8 jaar ervaring in customer support, marketing en commercie. Met mijn achtergrond in het ondersteunen van klanten, het coördineren van projecten en het meedenken in commerciële kansen, help ik bedrijven om zowel hun klanttevredenheid als hun resultaten te versterken.

Wat ik voor jou kan betekenen:

  • Customer Support: professioneel en empathisch klantcontact via telefoon, mail en chat.

  • Marketing Support: ondersteunen bij mailings, social media, content en campagnes.

  • Virtual Assistance: structuur en overzicht brengen in dagelijkse werkzaamheden, agendabeheer, afspraken inplannen en administratieve taken.

  • Commerciële ondersteuning: leads opvolgen, afspraken inplannen en kansen signaleren die bijdragen aan groei.

Waarom samenwerken met mij?

  • Sterke communicatieve vaardigheden (NL & EN)

  • Betrouwbaar, gestructureerd en resultaatgericht

  • Snel inzetbaar, zowel kortlopend als langdurig

  • Ervaring met CRM-systemen, e-mailmarketingtools en social media

Mijn missie: ondernemers en teams meer ruimte geven om te focussen op hun kerntaken, terwijl ik de randzaken efficiënt en professioneel regel.


Opleiding

O
2021 — 2024
Ondernemerschap en Retail Management
Saxion


Werk & Ervaring

M
02-12-2015 — heden
Manager Customer Support en Marketing
Carmen

Als Manager Customer Support ben ik verantwoordelijk voor het aansturen en ontwikkelen van het supportteam en het waarborgen van een uitstekende klantbeleving. Ik zorg voor efficiënte processen, duidelijke communicatie en een professionele afhandeling van vragen, orders en klachten. Daarnaast bewaak ik de kwaliteit van de dienstverlening en vertaal ik klantfeedback naar verbeteringen in producten en processen. Belangrijke taken: Leidinggeven aan het customer support team en coachen op persoonlijke ontwikkeling Optimaliseren van werkprocessen en klantcommunicatie Beheren van CRM-systemen en rapportages over klanttevredenheid en prestaties Afhandelen van escalaties en complexe klantvragen Samenwerken met marketing en sales om commerciële kansen te benutten Bijdragen aan klantbehoud en groei door proactief relatiebeheer


Certificeringen


Portfolio

€ 40 / uur
  • Locatie Deventer
  • Categorie Administratie & Support
    Sales
  • Geverifieerd ongeverifieerd
  • Lid Sinds 03-09-2025