Delen
Bewaren

Chevelyn

Virtual Assistant
nog geen reviews Amsterdam

Over deze freelancer

Bij Master Management Support bieden we professionele en betrouwbare ondersteuning op afstand voor ondernemers, managers en teams die meer focus willen op hun kernactiviteiten. Als Virtual Assistant neem ik administratieve, organisatorische en communicatieve taken uit handen, zodat jij meer tijd overhoudt voor groei, strategie en balans.

Diensten omvatten onder andere:

✔️ E-mail- en agendabeheer

✔️ Klantcontact en follow-up

✔️ Structuur aanbrengen in processen

✔️ Opstellen en redigeren van documenten

✔️ Ondersteuning bij (online) projecten en events

✔️ CRM- en databankbeheer


Opleiding

M
2014 — 2015
Management assistent
ROC van Amsterdam

S
2011 — 2014
Secretaresse
ROC van Amsterdam


Werk & Ervaring

V
01-03-2025 — heden
Virtual Assistant
Stichting Over de Brug

Boekhouding en facturatie (o.a. verhuur, contact met organisaties), Projectmanagement en ontwikkeling van nieuwe initiatieven, Recruitment en begeleiding bij CV, motivatiebrief en LinkedIn opstellen voor een projectgroep gefocust op vrouwen, Opstellen communicatieplan en doelgroepbenadering, Social media beheer en contentplanning, overige administratieve werkzaamheden.

R
01-03-2022 — 01-12-2024
Recruiter
ManpowerGroup

Searchen en sourchen naar kandidaten, wervingsactiviteiten organiseren, netwerken met werkgevers, klantbezoek, brainstormen met de klant over de optimalisatie van het wervingsproces, vacatures analyseren, intakegesprekken voeren, toetsen van motivatie kandidaat aan de klanteisen, vervolggesprekken inplannen bij de klant, recruitmentplanning, cross-sellen van kandidaten, werven via netwerken, kandidaat profielen en projectoverzichten opstellen. Project Innovatie & Groei opgezet om de werkprocessen op de afdeling te verbeteren, ruimte creëren voor persoonlijke ontwikkeling en nieuw talent te ontdekken. Platform voor het team om expertise uit te wisselen, nieuwe samenwerkingen te bewerkstelligen, efficiënter werken, ontwikkelingstools binnen de organisatie benutten, nieuwe skills ontwikkelen en creatieve activiteiten. Werkinstructies, enquêtes, draaiboek en data-analyses opgesteld.

T
01-03-2021 — 01-03-2022
Team Assistent JobCenter Jongerenpunt
Gemeente Amsterdam

Agenda beheer projectleider, e-mailbeheer, notuleren, aanmeldingen registreren, intakegesprekken voeren, klanten uitnodigen voor trainingen, absentie bijhouden, dossiers verwerken, klanten koppelen aan Job-Hunters, uitstroom caseload lijsten verwerken, meedenken over verbeteringen in het proces, flyers ontwerpen bijeenkomsten, overzichten opstellen en overige ad hoc werkzaamheden


Certificeringen

B
2016
Boekhouden - STOA Startersadvies


Portfolio

€ 75 / uur
  • Locatie Amsterdam
  • Categorie Administratie & Support
    Overig
  • Geverifieerd Email
  • Lid Sinds 08-08-2025