Delen
Bewaren

Denise

Oprichter Schuur Advies & Administratie
nog geen reviews Leeuwarden

Over deze freelancer

Hoi! Ik ben Denise Schuur, administratieve professional en zzp’er met een passie voor structuur, efficiëntie en heldere communicatie. Ik heb in diverse administratieve en ondersteunende functies gewerkt, en ben onlangs begonnen met de opleiding Praktijkdiploma Loonadministratie. Hierdoor kan ik niet alleen administratieve taken oppakken, maar ook meedenken op het gebied van personeels‑ en loonadministratie.

Wat ik aanbied? Ik ondersteun MKB-bedrijven en zzp’ers op afstand met onder andere: administratieve backoffice, klantenservice, HR-gerelateerde ondersteuning, periodieke ondersteuning bij loon- en salarisadministratie, website-onderhoud en eenvoudige content updates.

Waarom kiezen voor mij? Ik werk zeer nauwkeurig en gestructureerd, ik ben flexibel inzetbaar (zowel op korte klussen als doorlopende samenwerking), ik heb ervaring met verschillende systemen en processen waardoor ik snel kan schakelen, ik werk proactief, denk mee en neem verantwoordelijkheid. 

Stuur me gerust een bericht om jouw wensen te bespreken. 


Opleiding

M
2015 — 2017
MBO 4 Directiesecretaresse/Managementassistent
Nederlands Talen Instituut

M
2013 — 2015
MBO 4 Evenementenorganisatie
Nederlands Talen Instituut

V
2004 — 2008
VMBO 4 Economie
Buitenhout College


Werk & Ervaring

O
01-01-2025 — heden
Oprichter | Administratief Adviseur
Schuur Advies & Administratie

Werkzaamheden: Uitvoeren van administratieve taken voor kleine en middelgrote bedrijven (zoals dossiers, facturen en digitale documenten beheren), opstellen van rapportages en korte analyses op basis van enquêtes en bedrijfsinformatie, ondersteunen bij HR- en loonadministratieprocessen, beheren en actualiseren van bedrijfswebsites en digitale platformen, adviseren over procesoptimalisatie en administratieve verbeteringen.

S
01-05-2025 — 01-10-2025
Senior Administratief Medewerker
Rechtbank Noord-Nederland, locatie Leeuwarden

Werkzaamheden: verwerken en beheren van dossiers op het gebied van curatele, bewind en mentorschap (CBM), inboeken en controleren van instellingen, opheffingen en wijzigingen in het systeem, opvragen en verwerken van akkoordverklaringen, bereidverklaringen en overige noodzakelijke informatie, telefonisch contact met betrokkenen partijen, opstellen van beschikkingen volgens de nieuwe werkwijze (nieuwe stijl).

C
01-01-2024 — 01-08-2024
Customer Operations Specialist
Mr-Joy B.V.

Werkzaamheden: beantwoorden van klantvragen per e-mail in het Nederlands, Engels, Duits en incidenteel Frans, verwerken van betalingen via bankoverschrijving en Klarna, controleren en corrigeren van foutieve adresgegevens en backorders, behandelen van betwistingen en geschillen via Klarna, uitvoeren en opvolgen van onderzoek bij verzendproblemen via DHL en PostNL, afhandelen van klachten.

A
01-02-2018 — 01-11-2022
AllRound Medewerker
DierenPark Amersfoort

Werkzaamheden: uitvoeren van kassawerkzaamheden, waaronder de verkoop van tickets, abonnementen en artikelen in de souvenirwinkel, toegangscontrole, toezicht houden op het Apeneiland en Snavelrijk, begeleiden van attracties zoals de draaimolen en de Expeditie Rivier, bezoekers te woord staan en voorzien van informatie over het park en de dieren, verzorging van entertainment (het spelen van de parkmascotte).

A
01-04-2021 — 01-10-2022
Administratief Medewerker/Medewerker Bron- en Contactonderzoek
Young Capital Flexx B.V.

Administratief Medewerker Werkzaamheden: bijhouden en aanvullen van voorraden van studie- en lesmaterialen, verwerken van aanvragen, bestellingen en beoordelingsexemplaren, uitbetalen van royalty’s aan auteurs en externe partijen, herzien van studieboeken en aanvragen en verwerken van ISBN-nummers, onderhouden van e-mail- en telefonisch contact met klanten, docenten, auteurs en studenten. Medewerker Bron- en Contactonderzoek Werkzaamheden: uitvoeren van bron- en contactonderzoek in opdracht van de GGD, doorgeven van testuitslagen en adviseren over geldende coronamaatregelen, registreren en bijhouden van het ziekteverloop van cliënten, zorgdragen voor een volledige en nauwkeurige dossieropbouw.

M
01-10-2020 — 01-06-2021
Magazijn Medewerker/Administratief Medewerker
Boekenkraam

Werkzaamheden: beantwoorden van klantvragen via e-mail en telefoon, up-to-date houden van de website, inclusief het koppelen van boeken aan auteurs, toevoegen van beschrijvingen en afbeeldingen, verzamelen en verpakken van bestellingen (orderpicking), klaarmaken van orders en zorgdragen voor een correcte verzending.

D
01-01-2017 — 01-01-2018
Directiesecretaresse/Managementassistent
OmniLegal

Werkzaamheden: begonnen als stagiair (6 maanden), uitvoeren van diverse secretariële werkzaamheden, waaronder agendabeheer, archiefbeheer en verwerking van postverkeer, beheren van de inkomende telefoon- en e-mailcommunicatie, relatiebeheer en klantcontact, waaronder klachtenafhandeling en aftersales, ondersteunen van de directie bij dagelijkse planning en organisatie.


Certificeringen


Portfolio


Reviews

nog geen reviews
5 Sterren
0%
4 Sterren
0%
3 Sterren
0%
2 Sterren
0%
1 Sterren
0%

€ 45 / uur
  • Locatie Leeuwarden
  • Categorie Administratie & Support
    Administratie & Support
  • Geverifieerd Email, Telefoon
  • Lid Sinds 24-11-2025