Over deze freelancer
Het invoeren van CRM betekent de invoering van een continu proces en een 'lerende organisatie' (Pepper en Rogers, 1997).
Een lerende organisatie ontstaat wanneer je intensief contact hebt met klanten, hun gedrag monitort, om feedback vraagt en dit direct verwerkt in het contact met diezelfde klant. Dit continue proces wordt ook wel 'Closed Loop Marketing' genoemd.
Ampersand kan dit proces voor uw bedrijf inrichten. Dat kan op deelgebieden binnen dit spectrum of als geheel (outbound). Vanuit een (bestaande) bedrijfsstrategie bepalen wat de CRM-strategie moet worden en alles wat daarbij komt kijken, zoals klanttevredenheid, retentie, loyaliteit, klantenbinding en klantbeleving. Waarbij je stuurt op klantwaarde en klankaandeel.
Heb je een vraagstuk binnen dit spectrum en wil je hierover in gesprek? Bel dan naar 06-22487077 of stuur mij een bericht op LinkedIn.
Opleiding
Werk & Ervaring
Certificeringen
Portfolio
Reviews
-
Locatie Velserbroek
-
Categorie Marketing & Communicatie
-
Geverifieerd Email
-
Lid Sinds 20-05-2025