Over deze freelancer
Hazel Smulders – Freelance HR Adviseur | Projectondersteuner | Office Support
Met 18 jaar ervaring in HR, finance en projectbegeleiding bied ik organisaties rust, structuur en persoonlijk leiderschap.
✔️ Ervaren in HR-advies, loopbaanbegeleiding, administratieve processen
✔️ Kracht in het begeleiden van jonge professionals en teams
✔️ Gestructureerd, empathisch, en snel ingewerkt
Beschikbaar voor 16 uur per week – hybride of volledig remote.
📍 Regio Midden-Nederland of online
➤ Op zoek naar tijdelijke ondersteuning binnen HR, administratie of begeleiding? Neem contact op:
📧 hazelsmulders86@hotmail.nl | 📞 06-46114743
Opleiding
Werk & Ervaring
Door middel van een ontwikkelprogramma bieden wij net afgestudeerden (WO) een vliegende start op de arbeidsmarkt! Het ontwikkelprogramma is een 2-jarig traject waarin onze “Trainees” de kans krijgen om zichzelf persoonlijk te ontwikkelen én daarnaast zich professioneel te ontwikkelen door verschillende projecten bij opdrachtgevers af te lopen. Als Traineebegeleider ben ik het eerste aanspreekpunt en help ik actief mee met de ontwikkeling. Samen praten we regelmatig over ontwikkeldoelen en over de opdracht die je bekleedt of straks wil bekleden. Strategisch beleid maken Uiteraard ben ik verantwoordelijk voor de reguliere HR taken als contracten, salarismutaties, gesprekscyclus en zo efficiënt mogelijk je pad te bewandelen.
EnergyDrives is een tool die we gebruiken om de drijfveren van onze medewerkers te leren kennen. Blij dat ik de opleiding heb mogen doen en dat ik deze vragenlijst mag afnemen en de scan mag duiden. Een echte aanvulling op mijn werk om inzicht te krijgen in wat mensen beweegt! Daarnaast werkt het ook als relatiescan, organisatie-scan en kan ik zelfs een teamsessie doen om beter te leren samenwerken doordat inzichtelijk wordt wat ieders drijfveren zijn. Bij elke drijfveer past een ander soort communicatie, door dit te weten kan je er rekening mee houden!
Uw partner bij uw financiële administratie en personeelszaken! De vraagbaak van mijn klanten voor alle financiële vragen en personeelsvraagstukken. Gebruikte Vaardigheden Nauwkeurigheid Financiële administratie Personeelsmanagement Salarisadministratie Exact, AFAS en Unit4 Commercieel
Alle werkzaamheden voor de financiële administratie als eindverantwoordelijke voor 2 parken. Ook MT lid.
Verantwoordelijkheden Het overnemen van de volledige administratie en het personeelsmanagement van dit bedrijf, bestaande uit 3 vestigingen met 50 man personeel in dienst. Van A tot Z, de controle over de facturen, de betalingen, werving en selectie, functioneringsgesprekken, arbeidsvoorwaarden en de salarisadministratie. Prestaties Spin in het web en de steun en toe verlaat van de 2 directie leden.
Verantwoordelijkheden Bij VPI was ik door het kleine team verantwoordelijk voor veel taken, zoals: In en verkoop van pallets Planning van de vrachtwagens Financiële administratie - verkoop HR advies voor de directie Ziekteverzuim en vakantiedagen Interne Audits en ISO Certificering Arbo wet- en regelgeving Risico Inventarisatie & Evaluatie Prestaties Doordat wij met zijn drieën het volledige kantoor runden, waren mijn taken van groot belang. Wij hielpen elkaar om dagelijks het werk af te krijgen. Ieder was "onmisbaar" binnen het team.
Diverse functies als starter op de arbeidsmarkt
Certificeringen
Portfolio
-
Locatie Barneveld
-
Categorie HRMCoaching & Training
-
Geverifieerd Email
-
Lid Sinds 08-07-2025