Delen
Bewaren

Isabelle

Mensgerichte verandermanager en procesadviseur
nog geen reviews Breda-Centrum

Over deze freelancer

Lopen jouw processen niet zo gesmeerd en kun je geen blijvend resultaat behouden? Een mensgerichte empathische aanpak zou wel eens het ontbrekende puzzelstukje kunnen zijn!

Als mensgerichte verandermanager kom ik in actie bij processen die niet lekker lopen of bij het implementeren van nieuwe processen. Altijd is de focus op mijn klant en zie ik de samenwerking als een win-win situatie.

Wat maakt mij bijzonder:

De mix van kwaliteiten hoe ik met informatie verzamelen en delen omga, hoe ik structuur aanbreng en ontwikkel, hoe ik met risico en onzekerheid omga en hoe ik zaken implementeer.

Hoe ik informatie verzamel en deel:

Ik ben de vertaler tussen verschillende partijen, leg de context uit op een begrijpelijke manier en heb een scherp oog en oor voor wat er niet klopt of ontbreekt. Mensgerichte communicatie is hierbij de onderscheidende factor.

Hoe ik structuur aanbreng en ontwikkel:

Ik breng de benodigde structuur aan zonder star te zijn: ik review bestaande procedures, beoordeel de toegevoegde waarde en voeg procedures toe die missen. Ik handhaaf een minimum aan procedures die belangrijk zijn om het werk goed te kunnen doen, terwijl er ook ruimte is om te kunnen afwijken van een procedure als de situatie daar om vraagt. Ik ben heel flexibel om mijn planning om te gooien als ik tijdig hierin word meegenomen. Altijd is de focus op wat het belangrijkst is.

Hoe ik met risico en onzekerheid omga:

Ik neem vaak het initiatief om veranderingen door te voeren en te experimenteren. Brainstormen helpt mij om nog meer ideeën te creëren en te toetsen op haalbaarheid en draagvlak. Het geeft ook een goede energie van betrokkenheid, plezier en mensen verbinden. Tijdens het proces stel ik andere mensen gerust, creëer ik draagvlak en neem ik hen mee in het proces. Het lukt mij goed om moeilijke gesprekken te voeren en doe dit altijd met veel oprechtheid, begrip en warmte.

Hoe ik implementeer:

Ik zie na brainstormen en informatie verzamelen oplossingen en resultaten letterlijk voor me en kan vaak al van tevoren inschatten welke oplossingen wel en niet gaan werken. Door te starten met een gekozen oplossing, tussentijds te experimenteren en bij te sturen ontstaat de uiteindelijke gewenste oplossing. Ik ben heel creatief om met wat voor handen is een snelle, goede en soms ook nieuwe oplossing te bieden. Ik ben een out-of-the-box denker en lever maatwerk waar ik me focus op het totaalplaatje van mijn opdrachtgever.


Opleiding

C
2019 — 2019
Certified GreenBelt in Lean
MKPC BV

C
2002 — 2002
Commerciële bedrijfseconomie (Drs./MA)
Universiteit van Amsterdam


Werk & Ervaring

M
03-01-2007 — 31-07-2025
Manager Financieel Shared Service Centre
Peterson Control Union Group

Transformatie geleid van een ‘old school’ administratieve afdeling naar een goedwerkend Shared Service Centre van 2020 tot 2025. Samen met mijn FSSC-team hebben we een stabiel fundament neergelegd waar vanuit we door middel van continu verbeteren en intensief samenwerken verder bouwden aan een kenniscentrum. Formeren van een goed werkend team en het motiveren van medewerkers zodat zij hun volledige capaciteiten kunnen benutten. Juist nu met schaarste op de arbeidsmarkt is dit heel belangrijk. Samenwerking tussen verschillende financiële afdelingen bevorderd door regelmatig teambuildingsactiviteiten te organiseren. Vaak met hulp van diverse collega’s zodat het echt een gezellige activiteit werd met veel creativiteit waarin collega’s elkaar beter leerden kennen. Verantwoordelijk voor 4 afdelingen: accounting, debiteuren- en crediteurenadministratie van 12 bv’s (waarvan 3 grote) en verantwoordelijk voor de centrale afdeling receptie. Tot 2018: Verantwoordelijk voor de projectadministraties van 13 bv’s van Peterson Offshore Group waaronder de administratie van de Southern North Sea (SNS) Pool. Direct leidinggeven aan en coachen van medewerkers in de logistieke dienstverlening in zowel het Nederlands als Engels, dit schommelde tussen de 20 medewerkers voor 2018 naar 4 teamleiders vanaf 2022. Het verzorgen van relevante managementinformatie en samenwerken met operationele business managers om inzage te geven in hun resultaten en om de administratie op hun afdelingen te optimaliseren. Verantwoordelijk voor de uitrol en verbetering van diverse modules tijdens twee ERP implementaties (2019: Microsoft D365, 2014: Microsoft Dynamics AX). In 2014 projectleider geweest voor de modules Projectadministratie en HR en een billing tool geïmplementeerd waaruit uren werden omgerekend en gefactureerd. Zoeken naar (proces)verbeteringen op de afdelingen en hiervoor een plan van aanpak maken en uitvoeren.

D
01-01-1999 — 02-01-2007
Diverse finance functies
Diverse

3 jaar assistent accountant, 1 jaar boekhouder/administrateur, 2 jaar management accountant, half jaar financieel consulent


Certificeringen


Portfolio


Reviews

nog geen reviews
5 Sterren
0%
4 Sterren
0%
3 Sterren
0%
2 Sterren
0%
1 Sterren
0%

€ 95 / uur
  • Locatie Breda-Centrum
  • Categorie Management & Consulting
    Administratie & Support
  • Geverifieerd Email, Telefoon
  • Lid Sinds 03-12-2025