Over deze freelancer
Profiel
Mijn naam is Kim van Gelderen en ik werk als zelfstandig professional op het gebied van facilitaire ondersteuning, coördinatie en projectmatig werk. Met jarenlange ervaring in uiteenlopende facilitaire omgevingen – van kantoorlocaties en onderwijsinstellingen tot complexe verhuizingen en technische ondersteuning – bied ik organisaties de zekerheid dat hun facilitaire processen soepel verlopen.
Wat mij kenmerkt is mijn hands-on mentaliteit gecombineerd met een sterk organisatorisch vermogen. Ik ben zowel op operationeel niveau inzetbaar als op coördinerend vlak. Of het nu gaat om het aansturen van leveranciers, het organiseren van een interne verhuizing, het opzetten van facilitaire processen of het oplossen van technische vraagstukken: ik denk mee, regel door en zorg dat het werkt.
Ervaring en expertise
-
Facilitair coördinator / servicemanager – ervaring met het aansturen van facilitaire teams en externe leveranciers, inclusief schoonmaak, catering en gebouwbeheer.
-
Projectmatige ondersteuning – verhuizingen en herinrichtingen, contact met leveranciers, logistieke coördinatie.
-
Technisch inzicht – van klein technisch onderhoud tot coördinatie van grotere reparaties of renovaties.
-
Dienstverlening en communicatie – ik ben toegankelijk, klantgericht en gewend om te schakelen tussen management, medewerkers en leveranciers.
Waarom kiezen voor mij?
Opdrachtgevers waarderen mijn inzet omdat ik snel overzicht creëer, problemen pragmatisch aanpak en altijd oog houd voor kwaliteit én kosten. Ik heb de afgelopen jaren met uiteenlopende partijen gewerkt, van onderwijsinstellingen tot commerciële bedrijven, en weet mij moeiteloos aan te passen aan nieuwe omgevingen.
Mijn kracht zit in de combinatie van praktisch meewerken en procesmatig verbeteren. Dat maakt mij de juiste partner als u tijdelijke ondersteuning zoekt bij drukte, een project of vervanging.
Beschikbaarheid
Ik ben beschikbaar voor freelance opdrachten vanaf 16 tot 32 uur per week, zowel kortlopend als langdurig. Bij voorkeur in de buurt van Den Haag of, indien gewenst ook internationaal.
Heeft u een ervaren en betrouwbare facilitair professional nodig die direct inzetbaar is en meedenkt? Dan kom ik graag met u in contact.
Opleiding
Werk & Ervaring
Organiseren en coördineren van diverse verbouwingsprojecten • Inkoop van meubilair een overige facilitaire benodigdheden • Organisatie en coördinatie van diverse verhuizingen • Het monitoren, verwerken en afhandelen van serviceverzoeken in het Fmis systeem (Ultimo) • Aansturen van de handyman
Herinrichten millieustraat Wassenaar: Projecten: Vervangen beheerdersruimte • Vervangen weegbrug • Vervangen slagbomen • asfalteren terrein • Offertetraject (selectie- opdracht) • Contact en afstemming onderaannemers Planning en organisatie
Aansturen contractpartijen • Aanvragen van offertes voor onderhoudswerk/ herstellen van gebreken • Controle op uitgevoerde werkzaamheden • Verwerking en administratieve afhandeling in Fmis systeem (ServiceNow) • Begeleiding van diverse projecten
Certificeringen
Portfolio
-
Locatie Den Haag
-
Categorie OverigOverig
-
Geverifieerd Email
-
Lid Sinds 08-09-2025