Over deze freelancer
Hi, Ik ben Lauri Tiedink, jouw creatieve rechterhand.
Na jarenlange ervaring in de administratie besloot ik mijn eigen pad te volgen. Ik hou van alles wat met creëren, plannen en organiseren te maken heeft.
Of het nu gaat om het bedenken van socialmediacontent, het plaatsen van berichten, of het ontzorgen van ondernemers met inbox- en agendabeheer, ik vind het heerlijk om overzicht te brengen en tegelijk te zorgen dat de online zichtbaarheid niet stilvalt.
Mijn kracht zit in de combinatie van creativiteit en structuur: ik denk mee, maak, plan en voer uit. Zo heb jij meer tijd om te doen waar jij écht goed in bent.
Opzoek naar iemand die met plezier en enthousiasme te werk gaat?
Laten we kennismaken!
Opleiding
Werk & Ervaring
* Inside Sales – ondersteunen van het salesproces. * Klantencontact – dagelijks contact met klanten via telefoon en e-mail, gericht op service, advies en relatiebeheer. * Projectmatig werken – organiseren en uitvoeren van werkzaamheden binnen deadlines en volgens planning. * Teamwork – effectief samenwerken met collega’s en verschillende afdelingen om doelen te behalen. * Power BI – basiskennis/ervaring met het maken van dashboards en analyseren van data. * Excel – werken met formules, tabellen en overzichten om gegevens gestructureerd te verwerken en te analyseren.
* Klantcontact – professioneel onderhouden van relaties en communicatie * Bezichtigingen – plannen en begeleiden van afspraken * Huurovereenkomsten – opstellen en administratief verwerken * Social media – beheren en voorzien van content * Teksten schrijven – creëren van heldere en aantrekkelijke content * Agendabeheer – structureren en optimaliseren van planning * Facturatie – opstellen en verwerken van facturen * Onderhoudsplanning – plannen en coördineren van onderhoudswerkzaamheden
* Klantcontact – professioneel onderhouden van relaties en communicatie * Bezichtigingen – plannen en begeleiden van afspraken * Huurovereenkomsten – opstellen en administratief verwerken * Social media – beheren en voorzien van content * Teksten schrijven – creëren van heldere en aantrekkelijke content * Agendabeheer – structureren en optimaliseren van planning * Facturatie – opstellen en verwerken van facturen * Onderhoudsplanning – plannen en coördineren van onderhoudswerkzaamheden
* Assistent Filiaalmanager – ondersteunen in de dagelijkse aansturing van het team * Leidinggeven – motiveren, coachen en begeleiden van medewerkers * Roosters maken – opstellen en optimaliseren van personeelsplanning * Sales in de winkel – adviseren van klanten en realiseren van omzetdoelen * Verkoop - adviseren over en verkopen van cosmeticaproducten
Certificeringen
Portfolio
-
Locatie Alkmaar
-
Categorie Marketing & CommunicatieAdministratie & Support
-
Geverifieerd Email, Telefoon
-
Lid Sinds 23-07-2025