Delen
Bewaren

Merel

Leidinggevende loonadministratie
nog geen reviews Delft

Over deze freelancer

Hallo! Mijn naam is Merel en als Virtueel Assistent help ik ondernemers met het creëren van meer rust en overzicht in hun werkdag. Ik ben gestructureerd, communicatief sterk en werk graag op de achtergrond zodat jij kunt doen waar jij goed in bent.

Met een achtergrond in bijvoorbeeld administratie / klantcontact / communicatie, weet ik hoe belangrijk het is dat dingen op tijd, professioneel en vriendelijk worden opgepakt.

Waarmee ik jou kan helpen:

📧 E-mailbeheerIk beheer jouw inbox, houd overzicht en zorg dat geen belangrijk bericht over het hoofd wordt gezien.

📅 Afspraken & agendabeheerIk plan jouw afspraken efficiënt in en communiceer helder met klanten of partners.

🎧 Klantenservice via e-mail of chatSnel, vriendelijk en professioneel contact met jouw klanten, zodat zij zich gehoord voelen.

📊 Data invoer & lichte administratieIk zorg dat gegevens netjes worden bijgehouden en op de juiste plek terechtkomen.

Waarom klanten graag met mij werken:

✔️ Betrouwbaar & discreet✔️ Communicatief en klantgericht✔️ Gestructureerd en proactief✔️ Flexibel inzetbaar (ook avonden of weekend mogelijk)

Praktisch

🕐 Beschikbaar: +/- 10 per week💶 Tarief: Vanaf € 50 per uur (afhankelijk van de opdracht)🌍 Locatie: Online / op afstand📞 Contact: Merelros95@hotmail.com


Opleiding

H
2014 — 2016
HBO Rechten
Haagse Hoge School

M
2009 — 2013
Management assistent
ROC Mondriaan


Werk & Ervaring

L
2016-09-16 — heden
Leidinggevende loonadministratie
House of Work

Ik ben echt enthousiast over de functie. Tegelijkertijd merk ik dat het salaris niet helemaal aansluit bij mijn verwachtingen. Vandaar dat ik op deze manier extra geld wil verdienen


Certificeringen

M
2016
Managment assistent


Portfolio

€ 50 / uur
  • Locatie Delft
  • Categorie Administratie & Support
    Management & Consulting
  • Geverifieerd ongeverifieerd
  • Lid Sinds 14-07-2025

Mijn Skills