Delen
Bewaren

Naomi

Administratieve medewerker
nog geen reviews 's-Hertogenbosch

Over deze freelancer

Ik heb ervaring met:

๐Ÿ“ง E-mailbeheer: inbox organiseren, klantvragen beantwoorden en opvolgen

๐Ÿ“‘ Offertes & facturen; opstellen van de facturen en of offertes en verwerken in boekhoudsystemen 

๐Ÿฆ Kas & Bank: verwerken in boekhoudsystemen 

๐Ÿ’ณ Debiteurenbeheer: klanten herinneren aan openstaande facturen en opvolging tot betaling

โ˜Ž๏ธ Telefoonverkeer: professioneel klantcontact en afspraken inplannen

๐Ÿ“† Agenda: afspraken inplannen en bijhouden 

Ik werk nauwkeurig, gestructureerd en met oog voor detail. Bedrijven kunnen op mij rekenen voor een betrouwbare ondersteuning, zodat zij meer tijd hebben voor hun kernactiviteiten.

Mijn doel is om ondernemers te ontlasten door hun administratie en klantcommunicatie soepel te laten verlopen.


Opleiding

B
2018 โ€” 2021
Bedrijfsadministratie
KW1C


Werk & Ervaring

A
29-05-2023 โ€” 27-01-2025
Administratieve taken
Delta Daktechniek

Kleine administratieve taken

A
11-10-2021 โ€” 15-05-2023
Administratieve medewerker
Van der Valk hotel

Hier deed ik administratieve taken zoals facturen opmaken achterstallige betalingen klanten bellen emailverkeer etc etc

S
04-01-2021 โ€” 14-06-2021
Stage administratie
Bizblogs

Was een stage dus ook facturen email verkeer etc


Certificeringen


Portfolio

€ 35 / uur
  • Locatie 's-Hertogenbosch
  • Categorie Administratie & Support
    Financieel
  • Geverifieerd Email, Telefoon
  • Lid Sinds 19-08-2025