Over deze freelancer
Mij naam is Steven Sleegers, een erkende professional op het gebied van SEO en Digital Marketing. Onze strategie is gebaseerd op de algoritmes van Google, des te beter websites of online shops op deze algoritmes worden afgestemd, des te meer rendement ze zullen opleveren. Vanuit onze ervaring weten we dat je deze strategie kunt toepassen op iedere website.
Ons klantenbestand bestaat uit zowel A-merken als mkb-bedrijven, dus kortom mocht je meer willen weten over het inzetten van een gedegen en langdurige SEO-strategie neem contact met ons op.
Opleiding
Werk & Ervaring
Opdracht SEO strategie uitwerken voor meerdere hotels
Stapsgewijze seo strategie geïmplementeerd bij meerdere hotels van Golden Tulip. In de praktijk is hierbij de volgende werkwijze toegepast: 1. Opstellen van de juiste KPI's: Door SEO KPI’s te bepalen meet je de voortgang van de SEO werkzaamheden op een goede manier. - De stijging van het organische verkeer - De posities op zoekwoorden die voor jou relevant zijn - Het aantal conversies uit SEO - De waarde van de conversies - Het visibility percentage - De CTR vanuit de organische zoekresultaten Stap 2: Nulmeting Wat is de huidige situatie van de website en relevante online kanalen gemeten op een specifiek moment. Meestal op het moment wanneer je met een strategie begint. Stap 3: Formuleer concrete SEO doelstellingen Rendement is belangrijk voor al je marketingkanalen, het is hierbij belangrijk om je doelstellingen te koppelen aan je Kpi’s en hierop te sturen. Concrete SEO doelstellingen van jouw bedrijf zijn cruciaal voor het behalen van goede SEO resultaten. Stap 3: Formuleer concrete SEO doelstellingen Rendement is belangrijk voor al je marketingkanalen, het is hierbij belangrijk om je doelstellingen te koppelen aan je Kpi’s en hierop te sturen. Concrete SEO doelstellingen van jouw bedrijf zijn cruciaal voor het behalen van goede SEO resultaten. Stap 6: Het uitvoeren van analyses Voordat je je SEO planning met de juiste werkzaamheden in kunt vullen, is het van belang dat je weet wat je moet optimaliseren. Het uitvoeren van een technische analyse, een content analyse en een linkanalyse zijn de drie hoofdtaken die je uit moet voeren. Stap 7: Het uitvoeren van je SEO-strategie Nu je verschillende analyses hebt uitgevoerd en jouw SEO planning is ingevuld is het tijd om de optimalisatie werkzaamheden uit te voeren. Door de verschillende metingen en analyses weet je wat de huidige situatie van je website is en wat je doelstelling is. Tooling: aangezien je voor het uitvoeren van een seo-strategie veel diverse tools kunt inzetten, bekijken we mede o.b.v. de nulmeting en concurrentieanalyse welke tools hier het best bij aansluiten.
Diverse trainingen verzorgd bij diverse locaties van Oracle. In feite is hier dezelfde werkwijze toegepast als bij de hotelketens. Daarnaast is er ook een employer branding strategie ontwikkeld voor het aantrekken van nieuwe professionals en het invullen van openstaande vacatures. In de praktijk is hierbij de volgende werkwijze toegepast: 1. Opstellen van de juiste KPI's: Door SEO KPI’s te bepalen meet je de voortgang van de SEO werkzaamheden op een goede manier. - De stijging van het organische verkeer - De posities op zoekwoorden die voor jou relevant zijn - Het aantal conversies uit SEO - De waarde van de conversies - Het visibility percentage - De CTR vanuit de organische zoekresultaten Stap 2: Nulmeting Wat is de huidige situatie van de website en relevante online kanalen gemeten op een specifiek moment. Meestal op het moment wanneer je met een strategie begint. Stap 3: Formuleer concrete SEO doelstellingen Rendement is belangrijk voor al je marketingkanalen, het is hierbij belangrijk om je doelstellingen te koppelen aan je Kpi’s en hierop te sturen. Concrete SEO doelstellingen van jouw bedrijf zijn cruciaal voor het behalen van goede SEO resultaten. Stap 3: Formuleer concrete SEO doelstellingen Rendement is belangrijk voor al je marketingkanalen, het is hierbij belangrijk om je doelstellingen te koppelen aan je Kpi’s en hierop te sturen. Concrete SEO doelstellingen van jouw bedrijf zijn cruciaal voor het behalen van goede SEO resultaten. Stap 6: Het uitvoeren van analyses Voordat je je SEO planning met de juiste werkzaamheden in kunt vullen, is het van belang dat je weet wat je moet optimaliseren. Het uitvoeren van een technische analyse, een content analyse en een linkanalyse zijn de drie hoofdtaken die je uit moet voeren. Stap 7: Het uitvoeren van je SEO-strategie Nu je verschillende analyses hebt uitgevoerd en jouw SEO planning is ingevuld is het tijd om de optimalisatie werkzaamheden uit te voeren. Door de verschillende metingen en analyses weet je wat de huidige situatie van je website is en wat je doelstelling is. Tooling: aangezien je voor het uitvoeren van een seo-strategie veel diverse tools kunt inzetten, bekijken we mede o.b.v. de nulmeting en concurrentieanalyse welke tools hier het best bij aansluiten.
Certificeringen
Portfolio
-
Locatie Maastricht
-
Categorie Marketing & CommunicatieDevelopment & IT
-
Geverifieerd Email, Telefoon
-
Lid Sinds 02-09-2025