Over deze freelancer
Ik ben een betrouwbare professional met ervaring in zowel de corporate wereld als het MKB. De afgelopen vijf jaar werk ik als zelfstandige om ondernemers te helpen bij het bouwen en laten groeien van hun bedrijf. Ik combineer strategisch inzicht met praktische ondersteuning, met focus op helderheid, structuur en uitvoering. Betrouwbaar, mensgericht en prettig om mee samen te werken — ik sta graag naast ondernemers in de beginfase van hun groei, maar ook bij meer gevestigde bedrijven die willen opschalen. Dit omvat het stroomlijnen van processen, het herontwerpen van werkstromen en het versterken van teamstructuren, zodat bedrijven soepel kunnen opereren en een consistente klantervaring kunnen bieden.
Daarnaast ben ik sparringpartner en coach voor executives die hun leiderschap willen verdiepen, helderheid willen creëren in hun koers en meer rust en focus willen brengen in hun manier van werken en aansturen.
Uurtarief hangt af van de rol
Opleiding
Werk & Ervaring
Strategisch mentor en gids voor mkb bedrijven
Verantwoordelijk voor bijna de gehele bedrijfsvoering van deze 3 horecazaken, zowel achter de schermen als operationeel leidinggeven waar klantbeleving voorop staat. Verantwoordelijk voor de boekhouding, marketing, inkoop & onderhandeling leveranciers, analyseren dag, maand en weekrapportages, acties formuleren vanuit analyses, genereren van omzetverhoging, planning, optimaliseren van processen en het opzetten en uitvoeren diverse projecten zoals de implementatie van nieuwe systemen ter bevordering van de horecazaken, een restyle van een van de zaken en het samenwerken en begeleiden van de bedrijfsleiders. Door verantwoordelijk te zijn voor bijna alle processen hebben we deze processen samen alles kunnen optimaliseren ter bevordering van de effectieve groei van het bedrijf.
Verantwoordelijk voor de operationele en personele aansturing van het team Advies Particulieren, bestaande uit 50 medewerkers, samen met een collega teamleider. De afdeling bestond uit een virtueel kantoor (internet, telefonie en administratie) en 4 verkoopkantoren. Naast de aansturing dagelijks bezig met het optimaliseren van de werkprocessen om gestelde KPI’s te behalen. Door een grote club te leiden met verspreide vestigingen was leiderschap op basis van vertrouwen een belangrijke factor. Het was zowel een fusiebank als dat de landelijke centralisering begon dus effectief leiderschap was een van de belangrijkste aspecten in mijn tijd daar. Daarnaast was ik ook project manager voor diverse projecten binnen de Rabobank welke lokaal geïmplementeerd moesten worden, veelal gericht op de optimalisatie van de bestaande processen. Door efficiënt gebruik te maken van systemen en beschikbare data kon ik met mijn kennis en vaardigheden snel richting geven aan onze organisatie.
Particulier klantadviseur op het fysieke en virtuele kantoor. Adviseren en klantonderhoud op het gebied van betalen, sparen en schadeverzekeringen. Voorbereiding adviesproces, advies geven op basis van klantbehoefte en afhandeling adviesproces alsmede klachtenafhandeling. Daarnaast was ik de spil in het web tussen het virtuele kantoor en de verkoopkantoren ter bevordering van de interne communicatie, doorlooptijden, processen en samenwerking.
Verantwoordelijk voor het Inventariseren, adviseren, sales en aftersales op het gebied van reizen. Operationeel aansturen van de afdeling. Verantwoordelijk voor inwerken en coaching nieuwe medewerkers/ stagiaires. Verantwoordelijk voor het jaarplan van mijn team. Afdelingsoverleg voorbereiden en leiden. Tevens heb ik tijdens deze periode de extra opleiding Manager Verkoper Reizen afgerond.
Certificeringen
Portfolio
Reviews
-
Locatie Breda
-
Categorie Management & ConsultingAdministratie & Support
-
Geverifieerd ongeverifieerd
-
Lid Sinds 24-05-2025