
Corné
Hi! Mijn naam is Corné en sinds kort ben ik beschikbaar als een Online Business Manager met meer dan 9 jaar ervaring in Administratie, Klachtbeheer, Backoffice optimalisatie, Data verwerking en Klantcontact. Het leveren van kwalitatief werk en een uitstekende klantbeleving heeft bij mij de hoogste prioriteit. In eerdere functies bij bedrijven ben ik verantwoordelijk geweeest voor behandelen en verwerken van ingewikkeldere klantzaken alsmede voor het ontwikkelen van trainingsmateriaal voor nieuwe medewerkers, het optimaliseren van backoffice processen en het verbeteren van de klantervaring op de website en tijdens de contactmomenten. Ik ben in staat om een hoge quantiteit in werk aan te leveren terwijl er niet wordt ingeleverd op kwaliteit. Door mijn interesse in een breed scala aan onderwerpen ben ik in staat nieuwe werkzaamheden snel eigen te maken en ben daardoor vrijwel direct van toegevoegde waarde bij nieuwe projecten. Ik kijk ernaar uit om tijdens een digitale kennismaking mijn eerdere ervaring en een potentiele samenwerking te bespreken.

Stephanie
Hoi ik ben Stephanie. Ik ben een allround creator en administratieve ondersteuner.

Tim
Ik help ondernemers met alles wat komt kijken bij het runnen van een webshop of online bedrijf. Of je nu een webshop hebt die afgerond moet worden, producten wilt importeren, of hulp nodig hebt met administratie of structuur — ik zorg dat het geregeld wordt. Met ervaring als zelfstandig ondernemer en webshopbeheerder weet ik hoe belangrijk overzicht, snelheid en duidelijke communicatie zijn. Ik pak werk zelfstandig op, denk mee én lever netjes op tijd. Waar ik je mee help: Webshop optimalisatie en structuur verbeteren (Shopify of andere platforms) Producten toevoegen/importeren via Excel of handmatig SEO-teksten schrijven die scoren én verkopen Administratieve ondersteuning (denk aan klantgegevens, voorraad, offertes) Technische ondersteuning in Word, Excel en systemen zoals Google Workspace Klein grafisch werk: flyers maken, banners aanpassen, social content Of het nu gaat om een paar uur per week of een eenmalig project — ik werk efficiënt, zorgvuldig en met oog voor jouw doel. Software & systemen waarin ik thuis ben: Shopify Word / Excel / Outlook Google Workspace Canva / eenvoudige grafische tools E-mailmarketing (Mailchimp / basis)

Jurjen
Hi! Ik ben Jurjen de Haan en heb pas mijn Master Bedrijfskunde aan de RUG voltooid! Momenteel ben ik opzoek naar een geschikte baan en tijdens deze zoektocht verdien ik graag wat bij. Ik heb ervaring m.b.t. administratief werk, financiën en communicatie. Echter ben ik ook altijd te porren voor taken omtrent teksten vertalen, bezorgen, etc. Neem gerust contact op en wellicht kunnen we wat voor elkaar betekenen!