Vind AFAS Freelancers

Close

Categorieën


Regio's


Plaats


Uurtarief


Skills

Verfijnen
Getoond 5 resultaten

Lysa

Administratief medewerker
nog geen reviews
Anna Paulowna
€ 30,-

Hallo, Naast mijn parttime baan als administratief medewerker bied ik mijn diensten aan als freelancer voor eenvoudige administratieve taken zoals: Data-invoer Overtypwerk (bijv. PDF naar Word/Excel) Controleren of opschonen van gegevens Eenvoudige Excel-taken Online formulierverwerking of klantgegevens invoeren Ik werk efficiënt, lever op tijd, en communiceer helder. - Beschikbaar: vooral in de avonduren en weekenden- Talen: Nederlands (vloeiend), Engels (goed)- Werk je liever met een vaste prijs? Geen probleem! We kijken samen wat past. Ik ben net gestart als freelancer, dus ik bied een scherp tarief in ruil voor een eerlijke kans en goede samenwerking. Mijn doel is om het werk voor jou uit handen te nemen, zodat jij kunt focussen op wat belangrijk is.

Bekijk Profiel

Safah

Interim HR/Admin
nog geen reviews
Hoofddorp
€ 65,-

Ik ben een ervaren en resultaatgerichte interim HR- en administratief professional met een sterke focus op het optimaliseren en digitaliseren van HR-processen. Met een achtergrond in personeelsadministratie, projectondersteuning en systeemimplementaties (zoals AFAS), bied ik organisaties tijdelijke versterking tijdens verandertrajecten, piekperiodes of afwezigheid van vaste krachten. Ik denk graag mee over efficiëntie inrichting van werkprocessen, heb oog voor detail en voor de mensen in de organisatie. Of het nu gaat om onboarding, contractbeheer, salarisverwerking, of het testen en verbeteren van workflows: ik pak het snel op en werk gestructureerd, zelfstandig en betrouwbaar.

Bekijk Profiel

Carla

Financieel medewerker/assistent
nog geen reviews
Gemert
€ 55,-

Ik ben een harde werker en streef ernaar om mijn werk altijd van hoge kwaliteit te laten zijn. Mijn collega's kennen mij als een betrouwbaar en meedenkend persoon, altijd klaar om te helpen waar nodig. Ik houd ervan om vooruit te kijken en zie elke uitdaging als een mogelijkheid om nieuwe dingen te leren en mezelf te verbeteren. Door de jaren heen heb ik een sterk analytisch vermogen ontwikkeld, dit in combinatie met mijn creatieve en flexibele geest stelt mij in staat tot adequaat multitasken en het vinden van innovatieve oplossingen.Gedurende mijn carrière heb ik keer op keer mijn vaardigheden en kennis bewezen door het implementeren van softwarepakketten en het opzetten en onderhouden van complete administratieve systemen. Ik beschouw mezelf als de ideale partner voor tijdelijke opdrachten waarbij de klant op zoek is naar een betrouwbare, vaardige en ervaren professional. Hoewel ik graag de spin in het web ben voor tijdelijke projecten, sta ik ook open voor een meer langdurige samenwerking waarbij ik de klant kan ontzorgen in hun financiële administratie.Met jarenlange ervaring op financieel administratief gebied, pak ik vol vertrouwen alles aan wat binnen mijn bereik ligt. Ik blijf me ontwikkelen, zowel professioneel als persoonlijk, om altijd het beste resultaat te kunnen leveren voor mijn klanten. Ik sta positief in het leven, ben klaar voor nieuwe uitdagingen en kijk uit naar het ontdekken van nieuwe mogelijkheden. Met mijn gedrevenheid en doorzettingsvermogen ben ik er zeker van dat ik elke taak die op mijn pad komt, succesvol kan uitvoeren. Buiten het werk om, vind ik het heerlijk om actief bezig te zijn. Sporten en wandelen geven mij energie en inspiratie. Creativiteit en kunst zijn ook belangrijke onderdelen van mijn leven. Ik hou van schilderen, tekenen en fotografie; het bezoeken van kunstexposities geeft mij een bijzondere motivatie. Daarnaast hou ik van koken en geniet ik ervan om samen te zijn met vrienden.

Bekijk Profiel

Joost

Business consultant
nog geen reviews
Tilburg
€ 120,-

Met vijf jaar ervaring in procesoptimalisatie en digitalisering, en een Master in HR, heb ik diepgaande kennis van HR- en payrollprocessen. Mijn Lean Green Belt-certificering heeft me geholpen om verspillingen te elimineren en efficiëntie te verbeteren. Ik implementeer digitale oplossingen, zoals HR-software en geautomatiseerde workflows, wat leidt tot tijds- en kostenbesparingen. Mijn focus ligt op het ondersteunen van medewerkers in veranderprocessen, zodat organisaties hun doelen effectief kunnen behalen.

Bekijk Profiel

Boyd

Business Consultant
nog geen reviews
Arnhem
€ 80,-

Met ervaring in systeembeheer, softwarekoppelingen en procesoptimalisatie help ik organisaties om efficiënter te werken door taken te automatiseren en bedrijfssoftware naadloos op elkaar aan te sluiten. Mijn analytisch vermogen, creativiteit en verantwoordelijkheidsgevoel zorgen ervoor dat ik problemen bij de kern aanpak en duurzame oplossingen bied.

Bekijk Profiel