Interim Sales medewerker (32 uur p/w)
-
CategorieSales
-
StatusOpen
-
Soort BudgetPer Uur
-
HybrideAmsterdam / remote
-
StartPer direct
-
Verwachte Duur6 Maanden
Opdracht Omschrijving
Wij zoeken voor een van de grootste bedrijven wereldwijd in beveiliging een interim inside sales medewerker.
De Inside Sales Medewerker is verantwoordelijk voor de commerciële ondersteuning van het verkoopproces binnen de organisatie. De functie richt zich op het genereren, kwalificeren en opvolgen van leads, het op afstand (telefonisch/ via e-mail) opvolgen van verkooptrajecten, en het onderhouden van klantcontacten. De opdracht is 3 tot 6 maanden met kans op verlenging. De standplaats is op kantoren, dus voornamelijk Amsterdam en andere regio's.
Belangrijkste taken en verantwoordelijkheden:
Commerciële ondersteuning:
-
Opstellen, uitwerken en opvolgen van offertes en contractvoorstellen;
-
Verzorgen van klantcommunicatie via telefoon en e-mail;
-
Onderhouden van klant- en contactgegevens in het CRM-systeem;
-
Bijdragen aan rapportages en verkoopprognoses.
Leadgeneratie en klantbeheer:
-
Proactief benaderen van potentiële klanten op basis van marketingcampagnes en marktsignalen;
-
Kwalificeren van leads, deze opvolgen en indien van toepassing doorzetten naar sales consultants;
-
Signaleren van commerciële kansen in de markt en opvolgen van aanvragen;
-
Monitoren van klanttevredenheid en bijdragen aan langdurige klantrelaties.
Proces en administratie:
-
Zorgen voor tijdige en correcte verwerking van verkoopdocumentatie;
-
Coördineren van interne afstemming tussen afdelingen (o.a. finance, operations, marketing);
-
Bewaken van voortgang binnen verkooptrajecten en contractbeheer;
-
Ondersteunen bij aanbestedingen of tendertrajecten indien van toepassing.
Kennis en ervaring:
-
HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur richting Commerciële Economie, Sales of Marketing;
-
Minimaal 2 jaar relevante werkervaring binnen een commerciële binnendienstfunctie;
-
Kennis van CRM-systemen (zoals Salesforce);
- Salesforce en Beveiligingsdienst is een echte PRE
-
Ervaring met Google en digitale communicatietools;
-
Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, mondeling en schriftelijk.
Competenties:
-
Klantgerichtheid: Streeft naar hoge klanttevredenheid en begrijpt klantbehoeften;
-
Commercieel inzicht: Herkent kansen en weet deze te vertalen naar concrete acties;
-
Communicatieve vaardigheden: Drukt zich helder uit, zowel mondeling als schriftelijk;
-
Samenwerking: Werkt effectief samen met collega’s binnen verschillende disciplines;
-
Resultaatgerichtheid: Richt zich op het behalen van doelstellingen en deadlines;
-
Accuratesse: Werkt nauwkeurig en gestructureerd, met oog voor detail;
-
Initiatief: Neemt proactief actie en denkt mee in verbeteringen van processen.
Reacties kunnen ook naar koen@freelancer.nl
Gevraagde Skills
Reacties
Nog geen reacties
Reageer als eerste op deze Opdracht
Over de Opdrachtgever