Delen
Bewaren

Etaleer specialist - etalage marketing

Den-Haag-Centrum Geplaatst 21-09-2025 20x Bekeken

  • Categorie
    Design & Creative
  • Status
    Open
  • Soort Budget
    In overleg
  • Op locatie
    Den-Haag-Centrum
  • Start
    Per direct
  • Verwachte Duur
    In Overleg

Opdracht Omschrijving

Wie kan ons helpen met onze etalages , graag vernemen wij wat jij zou doen bij deze opdracht: zie  het onderstaande 

Kant 1 duidelijk etaleren van onze Events (dynamisch & actueel)

Doel: voorbijgangers direct nieuwsgierig maken naar wat er binnenkort gebeurt bij onze culianiare speciaalzaak.

  • LED-/digitale display of tv-scherm: loop een carrousel met jullie aankomende events (boottochten, proeverijen, bruiloften, Museumnacht). Bewegend beeld trekt ogen.

  • Bij dit advies vraag ik mij af of dit het juiste is voor een authentieke winkel die wij hebben..
  • Eventkalender-posters: strak geprint in majolica-stijl, met “Deze maand bij Jammici” als kop. Maandelijkse update = steeds nieuw.

  • QR-code groot zichtbaar: “Reserveer nu je plekje / bekijk agenda”. Zo trek je mensen van stoep → online → winkel.

  • Props: een reiskoffer of een klein bootje model → link naar “reis” & “Little Italy boottour”.

  • Sfeer: gebruik lichte verlichting (spotlights op posters of scherm) zodat deze kant levendig oogt, bijna een “etalage-bord” voor events.

Kant 2 – Sicilië & Producten (tijdloos & verleidelijk)

Doel: etalage als venster naar Sicilië, producten als souvenirs van die beleving.

  • Authentieke styling: manden met citroenen, terracotta kruiken, majolica tegels tegen achterwand.

  • Productfocus: op verhoogde plateaus of kratten → cannoli-boxen, pinsa-menu foto’s, Polara flesjes.

  • Decorobject: Testa di Moro vaas of mini Etna-vulkaan (mag ook grafisch op achtergrond).

  • Food storytelling: korte teksten op kleine bordjes: “Cannoli – hét Siciliaanse dessert sinds de 9e eeuw” of “Onze Pinsa komt uit Rome, maar smaakt als Sicilië”.

  • Instagram-spot: fotogeniek hoekje, zodat mensen er graag een foto van maken (majolica achtergrond + product).

  • Warm licht: meer goud/oker spotlighting, alsof het Siciliaans zonlicht in de etalage schijnt.

Verbinding tussen beide kanten

Midden van de etalage: een grote lijn/boog of slogan die beide werelden koppelt, bv.“Altijd Sicilië bij "****"  – in onze winkel én tijdens onze events.”Zo ziet de voorbijganger dat het geen twee losse werelden zijn, maar één verhaal.

Gevraagde Skills

Reacties

Nog geen reacties

Reageer als eerste op deze Opdracht

In overleg In overleg

Over de Opdrachtgever

Miranda
Open opdrachten - 2
nog geen reviews

onbekend
ongeverifieerd
1 dag geleden