Over deze freelancer
Ik ben Elisa — Operations & Structuur specialist met 14+ jaar ervaring in hospitality, projectmanagement en de volledige achterkant van online dienstverlenende bedrijven.
Waar de meeste ondernemers groeien voor de schermen, zorg ik ervoor dat alles daarachter soepel, professioneel en stressvrij blijft draaien.Ik breng rust, overzicht en structuur in bedrijven die klaar zijn voor hun volgende niveau, maar merken dat ze vastlopen in tijdgebrek, chaos of ad-hoc werken.
Wat ik voor je regel (zodat jij kan bouwen, verkopen & schalen):
-
Inbox- & klantenservicebeheer (mail, WhatsApp, social)
-
Planning, agenda & communicatie met klanten
-
Administratie en opvolging van afspraken
-
Workflow/process optimalisatie & systeeminrichting (Flodesk, Mailblue, Trello, Notion, etc.)
-
Procesdocumentatie & SOP’s schrijven
-
Project- en eventmanagement
-
Websitechecks & lichte contentondersteuning
Ik werk snel, secuur en proactief en ik denk altijd mee. Mijn klanten blijven jaren bij me, omdat ze weten dat ze op mij kunnen bouwen. Ik beweeg met ze mee, rem af waar nodig, creëer overzicht en maak hun bedrijf weer ademend en schaalbaar.
Of je nu groeit, overspoeld wordt of simpelweg iemand zoekt die eindelijk structuur brengt: ik ben die rechterhand die rust, helderheid en continuïteit creëert.
Opleiding
Werk & Ervaring
- Individuele leerplannen opstellen en de juiste modules in de onlinecursus activeren. - Systeem integratie (Trengo, Huddle). - Klantenservice (e-mails/WhatsApp beantwoorden, klachten oppakken). - Verbeteren van Klantenservice. - Algemene projecten en multimedia-projecten organiseren. - Processen optimaliseren en automatiseren. - Recruitment.
- Rechterhand van de eigenaar; - Bouwen van AI-Clones; - Projectmanagement inclusief het ontwikkelen van SOP's; - HR-ondersteuning; - Opzetten en uitbreiden van communities en evenementen (masterclasses, trainingen en workshops); - Assisteren bij sociale media en marketingactiviteiten; - Coördineren van interne en externe communicatie namens de eigenaar; - Deelnemen aan strategisch denken en het stroomlijnen van processen en implementeren van nieuwe systemen; - Uitvoeren van A/B-tests en bijdragen aan optimalisatie-inspanningen; - Procesautomatisering door workflow optimalisatie (Mailchimp, Getresponse, Wordpress); - Integratie van nieuwe systeem: Dynamics 365 met Teams, Outlook, Booking en Wordpress.
- Implementeren van nieuwe boekhoudsystemen: Moneybird - Workflow instellen Moneybird - Uitvoeren van accountant taken: versturen en bijhouden van facturen en offertes - Deelnemen aan strategisch denken en het stroomlijnen van processen en implementeren van nieuwe systemen
- Ontwikkelen van SOPs en processen voor diverse afdelingen (CRM, Business Development) - Analyseren en documenteren van huidige procedures. - Implementeren van feedback gedreven verbeteringen.
- Uitvoeren van administratieve en ondersteunende taken voor projecten en evenementen. - Meedenken over decoratie, locatie, catering en entertainment. - Organiseren van evenementen: * Zomerprogramma: Literatuurmuseum Den Haag, juli/augustus 2023. * Museumnacht 2023: Literatuurmuseum Den Haag, 7 oktober 2023. * Congress: Ministerie van Economische Zaken en Klimaat 2 november 2023 - 350 pax
Operations Management: - Producten: grachtenrondvaarten, pedaalboten, open boten, cateringtochten - Beheren van 10 winkels en superviseren van 40 teamleden. - Optimaliseren van vloot inzet en identificeren van commerciële kansen. - Initiëren van structuur-, kwaliteits- en procesverbeteringen. - HR-support: sollicitatieprocedure, urenregistratie, verlof- en verzuimbeheer, evaluaties. - Regelmatig overleg met diverse afdelingen, waaronder HR, reserveringen, planning, supervisors en ICT. -Coördineren van personeel: coachen, aansturen en oplossen van problemen -Contact onderhouden met externe partijen Project Management: -Behalen van algemene bedrijfsdoelen voor 2022, waaronder EBITDE, Cost/Omzet ratio en omzetdoel -Verhogen van omzet in winkels en boten -Vernieuwde uitstraling winkels: renovatie van 2 winkels -Verbetering van de kassa snelheid: configuratie, artikelbeheer, bugfixes en verzamelen van feedback - Implementeren van self-service ticket terminals en optimaliseren van planningssystemen. -Introductie van een nieuwe kassaversie en scanapparatuur -Ontwikkelen van een nieuwe functie: Supervisor Operations -Uitvoeren van personeelsplanning voor 2022: afstemmen van huidig personeel op benodigde capaciteit, budgettering en wervingsplan -Verbeteren van onboarding, werving en ziekteverzuimprocessen -Optimaliseren van operationele werkprocessen door ontwikkeling en verbetering van procedures -Opstellen van een cateringplan voor 2022 onder begeleiding van een projectleider Event Management: -Pride, World Cleanup, Amsterdam Light Festival
Amsterdam, Nederland · On-site Meeting & Events Management: -Beheer van 6 vergaderzalen, 3 restaurants en 4 bars/foyers. - Beheren van groepsreserveringen, rondleidingen en financiële afspraken. - Organiseren van vergaderingen, borrels, lunches, diners. - Coördineren van klantrelaties en klachtenafhandeling. - Maximaliseren van inkomsten met upselling en cross-selling. - Actieve dossierbeheer, risicobeheer en samenwerking om projectdoelen te bereiken. - Opvolging na evenementen om nieuwe reserveringen te genereren. - Marktgericht en kostenbewust inkoopbeheer van geluidsapparatuur. - Analyse en verbetering van de Guest Journey als Hotel Quality Specialist. -Opstellen en verzenden van herziene bevestigingen, contracten, facturen en pro forma's. -Samenwerking bevorderen zowel intern als met klanten en relaties. -Ondersteuning van Front Office en F&B/banqueting tijdens Covid-19-pandemie.
Certificeringen
Portfolio
Reviews
-
Locatie Apeldoorn
-
Categorie Management & ConsultingAdministratie & Support
-
Geverifieerd Email
-
Lid Sinds 08-12-2025