Delen
Bewaren

Tiddo

Finance & Business controller
nog geen reviews Raamsdonksveer

Over deze freelancer

Ik ondersteun organisaties met finance-, business control- en operationsvraagstukken die vragen om rust, overzicht, solide processen en betere stuurinformatie. Ook inzetbaar als interim-manager en sparringpartner voor strategie, rendementsverbetering en groei.  

Finance | Business control | Operations | Management | Administratie | Rapportages | Jaarrekening | Strategie | HR

 

 


Opleiding

H
2024 — 2025
HBO Programma Arbeids- en organisatiepsychologie
NCOI

H
2010 — 2014
HBO SPD Bedrijfsadministratie
Hogeschool Markus Verbeek Praehep

H
2008 — 2010
HBO Vakopleiding Bedrijfsadministratie & Accountancy
Hogeschool Markus Verbeek Praehep

M
2004 — 2007
Moderne Bedrijfsadministratie
Da Vinci College


Werk & Ervaring

I
01-10-2025 — heden
Interim Finance & Business Control
Hartman Finance & Management

Expertise & diensten: • Administratie & financiële discipline; georganiseerd, betrouwbaar en volledig op orde • Finance & business control; richting die meteen werkt • Jaarrekeningen & rapportages; cijfers die sturen • Rendementsverbetering; scherpe analyses, duidelijke acties • Proces & structuur; consistent en efficiënt • HR-administratie & basics; helder en overzichtelijk • Advisering & aansturing; sparringpartner voor structuur en resultaat

C
15-01-2024 — 30-09-2025
COO/CFO
VANLIER

Als CFO/COO bij VANLIER had ik de navolgende verantwoordelijkheden: • Dagelijkse leiding, directe aansturing afdelingen (18 FTE): E-Commerce & Online Marketing, Finance, Service & Logistics, Warehouse • Het ontwikkelen en implementeren van een (operationele) strategie met als doel de productiviteit, efficiency, kwaliteit en klanttevredenheid te verbeteren • Optimaliseren en professionaliseren van planning, taken, processen en structuren • Initiator van innovatie, marktontwikkelingen, trends en veranderings- en verbetertrajecten • Personeelsbeleid: verbinder / motivator / stimulator / talentontwikkeling van medewerkers • Finance & Business control: jaarrekeningen / managementrapportages / budgetten / marktontwikkelingen / analyses / trends / data / risico’s / strategie • Juridische zaken / IT beleid- en structuur.

O
01-01-2020 — 31-12-2023
Operational Director & Co-Owner
VIA VAI

Als operational director & co-owner van VIA VAI had ik de navolgende verantwoordelijkheden: • Dagelijkse leiding, directe aansturing afdelingen (30 FTE): Customer Service, E-Commerce & Marketing, Finance, Logistics & Warehouse, Sales • Richting geven aan de strategie, doelen, missie & visie, plannen en procedures van de organisatie • Projectmanagement: WMS / OMS / PLM / Webshop B2B & B2C / platformen / MVO / IT • Marketing: marketingplan / SEO/SEA / webshop / Building a brand / campagnes / loyaliteitsprogramma • Personeelsbeleid: verbinder / motivator / stimulator / talentontwikkeling van medewerkers • Innovatie initiator • Finance en control & Business en control

O
01-09-2017 — 31-12-2019
Operations Manager
VIA VAI

Als operations manager bij VIA VAI had ik de navolgende verantwoordelijkheden: • Aansturing van dagelijkse bedrijfsvoering / team • Richting geven aan de strategie, doelen, missie & visie van de organisatie • Coördinatie projectmanagement en veranderings- en verbeteringstrajecten • Personeelsbeleid: verbinder / motivator / stimulator / talentontwikkeling van medewerkers • Finance en control & Business en control • Overige: bewaking van voortgang, processen en richtlijnen / juridische zaken / IT beleid

F
01-09-2015 — 31-08-2017
Finance & Business Controller
VIA VAI

Als finance & business controller bij VIA VAI had ik de navolgende verantwoordelijkheden: • Finance en control: jaarrekening / consolidaties / managementrapportages / budgettering / kostprijsberekeningen / rendementsberekeningen • Business en control: marktontwikkelingen & analyses • Periodieke afsluitingen en opstellen aangiften: OB / VPB / ICP / Intrastat • Aansturing en coaching van (financiële) administratie • Overige zaken (debiteurenbeheer / pensioenen / verzekeringen / salarisadministratie)

R
01-06-2009 — 31-08-2015
Relatiebeheerder
Alfa Accountants & Adviseurs

Als relatiebeheerder bij Alfa Accountants en Adviseurs (MKB / samenstelpraktijk) had ik de navolgende werkzaamheden: • Coördineren van advies- en samenstelwerkzaamheden binnen eigen klantenportefeuille • Gesprekspartner, vertrouwenspersoon en adviseur klantenportefeuille • Opstellen en reviewen van jaarrekeningen en fiscale belastingaangiften • Opstellen en analyseren van begrotingen en prognoses • Opleiding en begeleiding van assistent-accountants • Uitoefening van acquisitieactiviteiten

A
01-09-2002 — 31-05-2009
Assistent-Accountant
Alfa Accountants & Adviseurs

Als assistent-accountant bij Alfa Accountants en Adviseurs (MKB / samenstelpraktijk) had ik de navolgende werkzaamheden: • Opstellen van jaarrekeningen en fiscale belastingaangiften • Opstellen tussentijdse rapportages en prognoses • Inboeken en verwerken van financiële administraties • Administratieve ondersteuning en advisering relaties


Certificeringen


Portfolio


Reviews

nog geen reviews
5 Sterren
0%
4 Sterren
0%
3 Sterren
0%
2 Sterren
0%
1 Sterren
0%

€ 85 / uur
  • Locatie Raamsdonksveer
  • Categorie Financieel
    Management & Consulting
  • Geverifieerd Email, Telefoon
  • Lid Sinds 02-12-2025