Boekhouder gezocht (spoed binnen 10 dagen)
-
CategorieFinancieel
-
StatusOpen
-
Soort BudgetVaste Prijs
-
LocatieRemote
-
StartPer direct
-
Verwachte Duur5 Dagen
Opdracht Omschrijving
Ik ben op zoek naar een ervaren boekhouder die binnen 10 dagen mijn volledige administratie kan nalopen, corrigeren en netjes kan afronden.
Wat moet er gebeuren?-
Controleren van de volledige boekhouding (inkomsten, uitgaven, inkoop/verkoopfacturen)
-
Controleren en corrigeren van boekingen
-
Afstemmen met bankmutaties
-
Controleren of alles goed is voorbereid voor de boekhouder/fiscus (btw / jaarwerk)
-
Korte terugkoppeling met overzicht: wat was niet goed, wat is aangepast, en wat moet ik zelf nog doen?
-
Ervaren boekhouder / assistent-accountant
-
Ervaring met administratie van een ondernemer (bv/eenmanszaak/zzp)
-
Nauwkeurig, snel en gewend om “achterstanden” op te lossen
-
Beschikbaar om direct te starten en het project binnen 10 dagen af te ronden
-
Werk volledig op afstand
-
Toegang tot mijn online administratie en bankmutaties wordt veilig gedeeld
-
Graag een vaste prijs of een duidelijke ureninschatting met uurtarief
Reageer met:
-
Korte introductie van jezelf en je ervaring
-
Voorbeelden van vergelijkbare administraties die je hebt opgeschoond
-
Indicatie van prijs en inschatting aantal uren
-
Bevestiging dat je het binnen 10 dagen kunt afronden
Gevraagde Skills
Reacties
T.W.
Ervaren hands-on controller met 10 jaar ervaring.
Nicoline
Mijn naam is Nicoline, woonachtig in de gemeente De Ronde Venen – Utrecht. Ik ben inmiddels zo’n 30 jaar werkzaam in diverse financiële functies. 6 jaar geleden heb ik de stap gezet om als zelfstandig ondernemer mijn financiële diensten aan te gaan bieden. De voornaamste reden hiervoor is dat ik flexibel wil zijn in te werken dagen/tijden en locaties waar de werkzaamheden uitgevoerd dienen te worden. Ik assisteer bedrijven in de ruimste zin van het woord bij het het (her)inrichten en "up to date" houden van administraties, wegwerken van achterstanden, uitzoeken van grootboekrekeningen, vervaardigen verkoopfacturen, bijhouden crediteuren- en debiteurenbeheer, verrichten betalingen, voorbereiden en verwerken salarismutaties, voorbereiden jaardossiers t.b.v. accountantscontroles, enz. De laatste tijd ben ik actief bezig geweest om bij bedrijven afdelingen "door te lichten", het interviewen van werknemers en bedrijfsprocessen te inventariseren om vervolgens een advies te kunnen geven over mogelijke verbeteringen. Ik zie een uitdaging in opdrachtgevers die: - iemand zoeken om hen een aantal uren per week/maand of voor een bepaald project te ondersteunen met betrekking tot financiële werkzaamheden, wegwerken van achterstanden en/of tijdelijk invallen i.v.m. verlof van werknemers. - iemand zoeken om de bestaande administratieve processen te verbeteren/veranderen - overige financiële werkzaamheden willen uitbesteden, waarbij zij denken dat ik een goede match zou kunnen zijn. Ik werk voor diverse klanten en heb zojuist weer een mooie opdracht afgerond, waardoor ik weer tijd heb voor één of meerdere nieuwe opdrachten. Ik ben op zoek naar nieuwe uitdagingen, waarbij het mijn wens is om in deeltijd en/of als interim, klanten te ondersteunen op financieel gebied waar nodig.
Christiaan
Ik ben een ervaren strategisch adviseur met ruim 25 jaar expertise op het snijvlak van data-analyse, (financiële) sturing en organisatieontwikkeling. Als oprichter/eigenaar had ik adviesbureau met 40 medewerkers. In die rol voerde ik gesprekken met accountants, banken, investeerders en subsidieverstrekkers. De dagelijkse leiding was gedelegeerd aan een algemeen directeur en managementteam. Ook tijdelijke opdrachten gedaan als consultant bij diverse grote organisaties (Philips, Alliander, ING) en vrijwilliger bij de Politie. Ik combineer analytische scherpte met een pragmatische aanpak en is zeer sterk in het snel doorgronden van complexe vraagstukken. Mijn kracht ligt in het creëren van structuur, transparantie en procescontrole, zodat organisaties effectief kunnen sturen op strategische doelen. Werk vanuit frameworks als DAMA DMBOK en BABOK, en is een ‘blauwe man’ in de termen van De Caluwé: resultaatgericht, systematisch en betrouwbaar.
Tjerk
Allround Administrateur en financieel adviseur.
Aukje
Excel expert, Data analyse, datavisualisatie, dashboards, en boekhouding. Ik help ondernemers graag om op een makkelijke manier relevante informatie uit gegevens te halen. Bijvoorbeeld door middel van infographics, interactieve dashboards en standaard rapportage tools. De methode sluit aan bij de middelen van de ondernemer (budget, software en eigen affiniteit), en de graphics sluiten aan bij de informatiebehoefte van de ondernemer of zijn/haar klanten. Daarnaast ben ik allround boekhouder, en werk ik graag mee om de financiële administratie netjes en up-to-date te houden. Ik werk o.a. met Excel, PowerBI, Tableau, AFAS, Exact (Online), E-boekhouden. Ik heb 15+ jaar ervaring met het verzamelen en analyseren van data op zowel financieel, wetenschappelijk en marketing gebied. Ik heb grote affiniteit voor ondernemers die actief zijn op het gebied van natuur, cultuur, duurzaamheid, spiritualiteit en biologische landbouw.
Rik
Hallo! Mijn naam is Rik van Groenendaal, 34 jaar en woonachtig in Boxtel samen met mijn vriendin, hond Pixie en kat Wiesje. Met ruim 7 jaar werkervaring in de accountancy – waarvan 6 jaar als assistent-accountant (3 jaar op senior level) en het afgelopen jaar als tekenend accountant, ben ik als zzp’er gestart om mijn horizon te verbreden en flexibel te werken aan mooie opdrachten. Ik heb mijn ervaring vooral opgebouwd bij een snelgroeiend bedrijf dat begon als startup toen ik instapte. In de jaren daarna groeide het bedrijf sterk, waardoor ik niet alleen inhoudelijke expertise opdeed, maar ook verantwoordelijk was voor het aansturen van teams, het optimaliseren van processen en het begeleiden van junior medewerkers. Ik heb ervaring met een zeer divers pakket aan onderneming, zoals vastgoedbedrijven, horeca, beroepsverenigingen, familiebedrijven, en ga zo maar door. Als accountant ben ik nauwkeurig, resultaatgericht en denk ik graag mee met de klant. Of het nu gaat om: Beoordelen of boeken van administraties (Exact Online); Reviewwerkzaamheden; Samenstellen van de jaarrekeningen (MLE maar snel mezelf nieuwe software machtig makend); (Eind)verantwoordelijkheid bij het samenstellen of ondertekenen van jaarrekeningen …ik zorg dat het goed gebeurt. Ik ben momenteel op zoek naar een aanvullende opdracht van circa 8 tot 16 uur per week, bij voorkeur remote. Dit kan zowel tijdelijk als voor langere duur zijn. Momenteel heb ik een langdurige opdracht lopen voor 32/40 uur per week, waarbij nog ruimte is voor een leuke en uitdagende aanvullende opdracht. Heb je behoefte aan extra capaciteit binnen je team of zoek je een betrouwbare accountant die zelfstandig werkt en snel schakelt? Neem dan gerust contact met me op, ik denk graag met je mee
Reageer op deze Opdracht
Over de Opdrachtgever