Administratieve ondersteuning gezocht (5 uur p/w)
Een full service internetbureau in Brabant zoekt een nauwkeurige en betrouwbare freelancer voor administratieve ondersteuning. Het bedrijf verzorgt al meer dan 15 jaar online communicatie, ontwerp, webdevelopment en hosting voor klanten in Nederland en België. Werkzaamheden: Beheren en bijhouden van de mailbox Debiteurenadministratie Crediteurenadministratie Eventuele overige lichte admin…
Medewerker inkoop / verkoop gezocht
Vacature: Medewerker Inkoop/Verkoop & Administratie (Auto Inkoop Service) 📍 Regio: Rotterdam, Amsterdam & Utrecht ⏰ Flexibele werktijden Ons bedrijfl is een groeiende auto-inkoopservice, vergelijkbaar met Wij Kopen Autos.nl. Wij zijn gespecialiseerd in het eenvoudig en snel inkopen van voertuigen voor onze klanten. Vanwege onze groei zijn wij op zoek naar enthousiaste collega’s die…
Administratie / boekhouding
Voor wie interesse heeft om te werken bij een toonaangevend bureau voor hedendaagse kunst, cinema en design: ik ben op zoek naar iemand die eens in de twee weken (met mij) het administratieve deel kan bijhouden. Met een volle agenda, jonge kinderen en dyslexie is dat niet bepaald mijn sterke kant. Ik ben niet op zoek naar een boekhouder – die heb ik – maar naar iemand die kan helpen het bure…
Freelance Data Entry Assistant– Global Consultancy Firm
We are looking for a freelance professional to support with data entry for a global consultancy firm. The assignment is managed from our Rotterdam office, but the work can be done fully remote . Scope of work: Collecting 200+ CVs from our worldwide network of consultants and employees. Requesting and gathering CVs directly from our teams. Manually entering the relevant data from thes…
Vacature: ZZP Administratief Medewerker (Exact) – Oude Tongen
Voor een MKB-organisatie in Oude Tongen zijn wij op zoek naar een ervaren administratief ondersteuner die ons team tijdelijk kan versterken. Ben jij een zelfstandige professional met kennis van Exact en ervaring met administratieve processen? Dan komen wij graag met jou in contact. De opdracht Verwerken van circa 100 inkoopfacturen per maand Correct verwerken en controleren van facture…
Freelance Boekhoudkundig Assistent (Jortt → Yuki transitie)
Omschrijving: Voor ons snelgroeiende fiscaal advieskantoor (250+ administraties) zoeken wij tijdelijke versterking tijdens de overgang van boekhoudprogramma Jortt naar Yuki .We zoeken een freelancer die ons kan helpen om administraties zorgvuldig en efficiënt over te zetten, zodat klanten tijdig en correct bediend blijven. Wat ga je doen? Administraties in Jortt controleren en bijwerken …
medewerker finance & control - Microsoft 365
Ik ben op zoek naar iemand die ons kan helpen als medewerker finance & control. Als medewerker Finance & Control zul je verantwoordelijk zijn voor het verzamelen, ordenen en registreren van financiële gegevens van ons bedrijf in Microsoft Dynamics 365 Business Central (ons ERP-pakket). Je helpt mee met het beheer van de debiteuren- en crediteurenadministratie, doet verschillende aangiftes en zo…