Administratief medewerker met kennis van Exact Online (16 uur p/w)
-
CategorieAdministratie & Support
-
StatusOpen
-
Soort BudgetPer Uur
-
HybrideArnhem / remote
-
StartPer direct
-
Verwachte Duur12 Maanden
Opdracht Omschrijving
Wij zijn op zoek naar een nauwkeurige en proactieve administratief medewerker die onze organisatie ondersteunt bij het soepel laten verlopen van de dagelijkse administratie. Het gaat in eerste instantie om typische algemene en financiële en administratieve werkzaamheden, met de mogelijkheid om de rol verder uit te breiden richting projectondersteuning en andere taken bij een prettige samenwerking. De opdracht is doorlopend en de uren kunnen worden uitgebreid naar 24+ op termijn.
Onze organisatie verzorgt trainingen op hoogte en werkt met verschillende klanten, projecten en een webwinkel. Daarom zoeken we iemand die zowel gestructureerd als praktisch ingesteld is.
Werkzaamheden
Financiële administratie
- Bijhouden van debiteuren- en crediteurenadministratie
- Verwerken van facturen en betalingen
- Administreren binnen Exact
- Bewaken van openstaande posten
- Controleren en ordenen van administratieve documenten
Algemene administratie
- Opstellen van offertes
- Beantwoorden van e-mails en telefoons
- Plannings- of projectondersteuning waar nodig
- Verzorgen van interne communicatie
Overige taken (optioneel/uitbreidbaar)
- Bijhouden van de webwinkel
- Social media werkzaamheden
- Ondersteuning lopende projecten
- Eventuele ondersteunende amrketing gerelateerde taken rondom trainingen op hoogte
Gevraagd profiel
- Ervaring met administratieve werkzaamheden, bij voorkeur financieel
- Bekend met Exact (of vergelijkbaar boekhoudpakket)
- Nauwkeurig, communicatief en zelfstandig
- Proactieve werkhouding en probleemoplossend vermogen
- Klantvriendelijk en professioneel in contact
- Beschikbaar 16–20 uur per week
- Bereid om deels op kantoor in de buurt van Arnhem te werken (Hybride)
In de beginfase ligt de nadruk op financiële administratie en het op orde brengen/houden van processen. Bij een prettige samenwerking kan de rol worden uitgebreid met bredere taken zoals projectondersteuning en operationele werkzaamheden.Reacties kunnen ook naar koen@freelancer.nl
Gevraagde Skills
Reacties
Andries
Beste opdrachtgever,Ik -Andries Luchies h.o.d.n. LUCIAN- hou me sinds 2009 bezig met het ontwikkelen en aanbieden van maatwerkoplossingen op financieel-administratief, fiscaal en algemeen ondersteunend gebied.Actief onder de handelsnamen 'LUCIAN Administratiekantoor', 'LUCIAN Belastingadviseur', "LUCIAN Ontzorger' en 'LUCIAN Creditmanager' is het uiteindelijke doel een one-stop financial shop te worden waar zowel ondernemers als particulieren met alle financiën-gerelateerde hulpvragen terecht kunnen. Om dit doel te bereiken wordt de volop aanwezige knowhow actief door mij op peil gehouden en wordt er doorlopend gewerkt aan uitbreiding ervan door het volgen van relevante opleidingen en cursussen. Alles om ervoor te zorgen dat u gebruik kunt (blijven) maken van up-to-date, professionele dienstverlening.Met vriendelijke groet,AndriesLUCIAN
Maddy
Een manusje van alles, zo kun je me wel omschrijven. Gewerkt als (coördinator) helpdeskmedewerker, boekhoudster, hypotheekadviseur, backoffice hypotheken. Hoe meer afwisseling, hoe leuker. Graag ga ik dan ook op zoek naar een leuke combinatie van werkzaamheden bij verschillende opdrachtgevers.
Reageer op deze Opdracht
Over de Opdrachtgever