Delen
Bewaren

Interim Teamleider / Administratief planner

Hardenberg Geplaatst 04-12-2025 8x Bekeken

  • Categorie
    Administratie & Support
  • Status
    Open
  • Soort Budget
    Per Uur
  • Op locatie
    Hardenberg
  • Start
    Per direct
  • Verwachte Duur
    12 Weken

Opdracht Omschrijving

Onze klant is een toonaangevende organisatie en Europees marktleider in huishoudelijke verpakkingen. Ons hoofdkantoor is gevestigd in Parijs. Jij komt te werken op onze locatie in Hardenberg. Hier werken wij samen met ongeveer 90 medewerkers. Op deze locatie worden miljoenen huisvuilniszakken, trekbandzakken, containerzakken en grote verzamelzakken per maand geproduceerd.

In de rol van ad interim Logistiek Teamleider ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van onze logistieke activiteiten. Dit omvat de dagelijkse afhandeling van alle inkomende, opgeslagen en uitgaande goederen. Je geeft leiding aan twee heftruckchauffeurs. Je draagt zorg voor een goede bezetting en planning. 

Bij de afhandeling van alle logistieke activiteiten houd je rekening met klant-, organisatie- en wettelijke eisen en ben je verantwoordelijk voor een schone en veilige werkomgeving. Je herkent procesverstoringen die activiteiten beïnvloeden en initieert vervolgens het opzetten en realiseren van nieuwe, efficiënte processen. Jij zorgt voor een juiste opvolging van procedures en signaleert tijdig afwijkingen die consequenties zouden kunnen hebben voor de organisatie. 

Als Logistiek Teamleider ben je de spin in het web voor zowel interne als externe communicatie. Je bent het directe aanspreekpunt van het management als het gaat om de logistieke activiteiten. Ook voor de klanten ben jij het aanspreek punt als het gaat om bijvoorbeeld afspraken met betrekking tot lever- en afhaaltijden.

Onze huidige collega gaat ons verlaten en de nieuwe collega start op 1 februari 2026. Om de continuïteit te waarborgen en de werkdruk bij collega's niet te verhogen, zoeken we een tijdelijke kracht (interim, ZZP of op contract) die:

  • Zo snel mogelijk kan starten, bij voorkeur al enkele dagen/uren in december voor overdracht
  • De rol van Logistiek Teamleider tijdelijk op zich neemt en zorgt voor een soepele overgang
  • 40 uur per week beschikbaar is in januari (28–36 uur is ook bespreekbaar)
  • In februari nog beschikbaar is om de nieuwe collega in te werken en over te dragen (uren en duur van de opdracht in overleg).

In december is er nog gelegenheid voor overdracht met de huidige functiehouder, en in februari kan de nieuwe teamleider zich rustig inwerken. We verwachten dat de opdracht zo'n 12 weken duurt.Reageren kan ook direct naar koen@freelancer.nl

Gevraagde Skills

Reacties

Nog geen reacties

Reageer als eerste op deze Opdracht

€60 — €80 Per Uur

Over de Opdrachtgever

Freelancer.nl
Open opdrachten - 38
nog geen reviews

Amsterdam-Duivendrecht
Email Telefoon
6 uur geleden