medewerker finance & control - Microsoft 365
-
CategorieFinancieel
-
StatusOpen
-
Soort BudgetIn overleg
-
Werken op LocatieRemote
-
StartPer direct
-
Verwachte DuurIn Overleg
Opdracht Omschrijving
Ik ben op zoek naar iemand die ons kan helpen als medewerker finance & control. Als medewerker Finance & Control zul je verantwoordelijk zijn voor het verzamelen, ordenen en registreren van financiële gegevens van ons bedrijf in Microsoft Dynamics 365 Business Central (ons ERP-pakket). Je helpt mee met het beheer van de debiteuren- en crediteurenadministratie, doet verschillende aangiftes en zorgt ervoor dat de transacties correct worden geboekt. Afhankelijk van jouw interesses en vaardigheden, kun je ook deel uitmaken van één of meerdere projectteams. Je taken zullen onder andere bestaan uit: Het verzorgen van de grootboekadministratie Bijdragen aan het jaarplan van de financiële afdeling Tijdige en accurate aangifte van de omzetbelasting verzorgen Het bewaken van het crediteurenproces Actieve bijdrage leveren aan het efficiënter inrichten van het administratieve proces Opstellen van diverse rapportages en deze delen met interne belanghebbenden.
Gevraagde Skills
Reacties
Nog geen reacties
Reageer als eerste op deze Opdracht
Over de Opdrachtgever
