Nabellen leads online aanvragen
-
CategorieSales
-
StatusOpen
-
Soort BudgetIn overleg
-
LocatieRemote
-
StartPer direct
-
Verwachte DuurIn Overleg
Opdracht Omschrijving
Voor ons makelaarskantoor krijgen we dagelijks 5-10 aavragen per dag binnen. Deze komen 24uur per dag binnen. Belangrijk is dat deze aanvragen zo snel mogelijk worden nagebeld. Onze dienstverlening betreft woningverkoop, aankoopbegeleiding, woningtaxatie enhypotheekadvies.Mensen hebben bij ons hun gegevens achter gelaten en willen contact met ons. echter door gebrek aan tijd, zorgvuldigheid en consistente opvolging, heb ik het idee dat er veel meer uit deze leads te halen valt.Doel van het gesprek is het plannen van kennismakings gesprek voor aankoopbegeleiding, afspraak plannen voor woningtaxatie en opname woning voor verkoop/gratis marktwaardebepaling. De klant gegevens graag tevens verwerken in excellsheet zodat we deze kunnen importeren in ons mailsysteem.Graag ontvang ik ofertes.
Gevraagde Skills
Reacties
Wendy
Ik ben een betrouwbare professional met ervaring in zowel de corporate wereld als het MKB. De afgelopen vijf jaar werk ik als zelfstandige om ondernemers te helpen bij het bouwen en laten groeien van hun bedrijf. Ik combineer strategisch inzicht met praktische ondersteuning, met focus op helderheid, structuur en uitvoering. Betrouwbaar, mensgericht en prettig om mee samen te werken — ik sta graag naast ondernemers in de beginfase van hun groei, maar ook bij meer gevestigde bedrijven die willen opschalen. Dit omvat het stroomlijnen van processen, het herontwerpen van werkstromen en het versterken van teamstructuren, zodat bedrijven soepel kunnen opereren en een consistente klantervaring kunnen bieden. Daarnaast ben ik sparringpartner en coach voor executives die hun leiderschap willen verdiepen, helderheid willen creëren in hun koers en meer rust en focus willen brengen in hun manier van werken en aansturen. Uurtarief hangt af van de rol
Hanna
Hanna is landschapsarchitect met een sterke affiniteit voor grafisch ontwerp. Met een scherp oog voor esthetiek en detail vertaalt ze complexe ruimtelijke vraagstukken naar heldere, visueel sterke kaarten en visualisaties. Voor Hanna is ontwerp meer dan vormgeving — het is een manier om verhalen te vertellen, om mensen mee te nemen in een visie voor een toekomstbestendige leefomgeving. Tijdens haar zeven jaar bij Arcadis en in haar eigen ontwerpstudio ontwikkelde ze een brede grafische stijl — van logo’s tot flyers, posters en rapportages. Elk ontwerp ontstaat vanuit inhoud en wordt vormgegeven met een eigen identiteit.
Lauri
Hi, Ik ben Lauri Tiedink, jouw creatieve rechterhand. Na jarenlange ervaring in de administratie besloot ik mijn eigen pad te volgen. Ik hou van alles wat met creëren, plannen en organiseren te maken heeft. Of het nu gaat om het bedenken van socialmediacontent, het plaatsen van berichten, of het ontzorgen van ondernemers met inbox- en agendabeheer, ik vind het heerlijk om overzicht te brengen en tegelijk te zorgen dat de online zichtbaarheid niet stilvalt. Mijn kracht zit in de combinatie van creativiteit en structuur: ik denk mee, maak, plan en voer uit. Zo heb jij meer tijd om te doen waar jij écht goed in bent. Opzoek naar iemand die met plezier en enthousiasme te werk gaat? Laten we kennismaken!
Rick
Hoi 👋 Rick hier, freelance designer en developer uit Zaandam. Al meer dan 10 jaar maak ik websites die opvallen, prikkelen en resultaten opleveren. Dit komt samen in de drie OOO’s: 👉 Ontwerpen; (her)ontwerpen van huisstijlen, logo's, landingspagina's en websites. 👉 Ontwikkelen; op maat gemaakte WordPress & Shopify websites 👉 Ontzorgen; van A tot Z: ontwerp, bouw en onderhoud Ik sta altijd open voor nieuwe projecten en ben per direct beschikbaar. Dus, tijd voor jouw parel op het wereldwijde web? Laat van je horen en dan vertel ik je graag persoonlijk meer. Spreek je snel, Rick van RHUN.it
Ana
Hoi, ik ben Ana. Ik help organisaties en creatieve initiatieven om hun verhaal helder, menselijk en zichtbaar te maken. Als 𝗰𝗼𝗺𝗺𝘂𝗻𝗶𝗰𝗮𝘁𝗶𝗲𝗽𝗿𝗼𝗳𝗲𝘀𝘀𝗶𝗼𝗻𝗮𝗹 combineer ik strategie, contentcreatie en social media met een scherp gevoel voor verbinding en authenticiteit. Ik werk graag zelfstandig, denk strategisch mee en houd van projecten die iets in beweging brengen — bij mensen én merken.Sinds 2016 ben ik oprichter van 𝗕𝗮𝗹𝗸𝗮𝗻 𝗙𝘂𝘀𝗶𝗼𝗻 𝗗𝗮𝗻𝗰𝗲, een community en dansschool waar dans, expressie en empowerment samenkomen. Vanuit mijn visie en energie bouwde ik het uit tot een groeiend platform dat vrouwen inspireert en verbindt. Diezelfde kracht – het creëren van échte verbinding en sterke verhalen – neem ik mee in mijn communicatieprojecten. Beschikbaar voor remote opdrachten van ca. 8 - 16 uur per week.Interesse in een samenwerking? Laten we linken.
Robert-Jan
B2B-acquisitie, salesopvolging, salesadvies Ik ben een ervaren salesconsultant (20+ jaar) en help bedrijven met koude tot warme acquisitie, funneloptimalisatie en strategisch salesadvies. Ik ben direct inzetbaar. Ik ben:✔️ Direct inzetbaar – parttime / interim / projectbasis✔️ Nederlandstalig & Engelstalig✔️ Gespecialiseerd in B2B & high-value sales✔️ Beschikbaar voor EU- en US-bedrijven
Andries
Beste opdrachtgever,Ik -Andries Luchies h.o.d.n. LUCIAN- hou me sinds 2009 bezig met het ontwikkelen en aanbieden van maatwerkoplossingen op financieel-administratief, fiscaal en algemeen ondersteunend gebied.Actief onder de handelsnamen 'LUCIAN Administratiekantoor', 'LUCIAN Belastingadviseur', "LUCIAN Ontzorger' en 'LUCIAN Creditmanager' is het uiteindelijke doel een one-stop financial shop te worden waar zowel ondernemers als particulieren met alle financiën-gerelateerde hulpvragen terecht kunnen. Om dit doel te bereiken wordt de volop aanwezige knowhow actief door mij op peil gehouden en wordt er doorlopend gewerkt aan uitbreiding ervan door het volgen van relevante opleidingen en cursussen. Alles om ervoor te zorgen dat u gebruik kunt (blijven) maken van up-to-date, professionele dienstverlening.Met vriendelijke groet,AndriesLUCIAN
Carolien
Ik ben Carolien van Winsen en hetgeen waar ik goed in ben is helpen! Met mijn bedrijf Kanikhelpen.nl ontzorg ik bedrijven op het gebied van administratie, planning, sales support, opruimtrajecten etc. Ik werk zelfstandig, nauwkeurig en ben zeer betrokken bij elk bedrijf waar ik voor werk. Wederzijds vertrouwen staat bij mij bij elke opdracht centraal. Dus kan uw bedrijf (in de omgeving van Hilversum of remote) wel een extra paar handen en vooral een stok achter de deur gebruiken, dan bent u bij mij aan het juiste adres!
Luca
Naast mijn werk als Financial Manager binnen de vastgoedwereld ben ik begonnen met mijn eigen eenmanszaak. Als ervaren Financial neem ik administratieve taken uit handen, beheer ik debiteuren en crediteuren en lever ik heldere rapportages voor optimaal inzicht. Betrouwbare administratie en duidelijke cijfers, zodat u zich kunt focussen op uw business. Flexibel en zelfstandig inzetbaar, ik schakel snel en zorg dat zaken geregeld zijn. Heeft u vragen over bovenstaande werkzaamheden en bent u benieuwd wat de mogelijkheden zijn? Neem dan gerust contact met mij op!
Naomi
Hi! Mijn naam is Naomi, 30 jaar, moeder van 4. In juni gestart met mijn bedrijf en werkzaam als Virtueel Assistent. Als VA ondersteun ik andere ZZP'ers en kleine bedrijven met de administratie, klantcontact- en opvolging, planning, en breng ik graag verbetering en/of structuur aan in processen. Wat betreft administratie heb ik ervaring met Snelstart, Exact Online en Moneybird. Mocht je meer willen weten over mij en mijn bedrijf, kun je het best even een kijkje nemen op mijn LinkedIn pagina of op mijn website. LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/naomi-paalvast-2992b4366/ Website: vaflowensupport.nl
Rebecca
Hi! Ik help drukbezette coaches en ondernemers met het beheren van hun e-mail, agenda en social media, zodat zij zich kunnen focussen op hun groei.Ik zorg voor structuur, overzicht en zichtbaarheid – zonder dat jij daar elke dag tijd aan kwijt bent. Denk aan: · Inbox en agenda organiseren · Afspraken en klantcontact beheren · Posts inplannen en reacties bijhouden Werk jij (te) veel in je bedrijf? Dan help ik je met werken aan je bedrijf.
Evelien
Hi Ik ben Evelien en wellicht degene die jou kan helpen in en met jouw bedrijf. Ben jij een kleine of een grote ondernemer die tijd verliest aan administratieve taken Ask Me. Denk hierbij aan de administratie, agendabeheer, mailbeheer, het uitwerken en plannen van afspraken, facturatie of offertes maken enz. Ik heb ervaring in verschillende branches en een hoop administratieve ervaring maar ook bekend met sturende taken. Ook vind ik het heerlijk om teksten te schrijven. Blogss over reizen, restaurants, hotels ....... vind ik erg leuk om te maken. Dus zoek jij nou iemand die dit werk uit jou handen kan nemen zodat jij je kan focussen op dingen die nodig zijn. Neem dan gauw contact met mij op en wellicht kunnen wij voor elkaar wat betekenen. Hi I'm Evelien and perhaps the person who can help you with your business. Are you a small or large entrepreneur who's wasting time on administrative tasks? Ask me. This includes administration, calendar management, email management, scheduling and planning appointments, invoicing or creating quotes, etc. I have experience in various industries and a wealth of administrative experience, as well as familiarity with management tasks. I also lover writing. I really enjoy creating blogs about travel, restaurants, hotels...... So, if you're looking for someone to take this work off your hands so you can focus on what matters most, contact me soon, and perhaps we can help each other.
Evelien
Betrouwbare en enthousiaste allrounder met ervaring in administratie, HR en het runnen van mijn eigen platform Gezellige Recepten. Ik werk gestructureerd, denk in oplossingen en houd van overzicht en een goed geplande werkdag. Met mijn flexibele en positieve instelling zorg ik dat alles soepel verloopt.
Dewi
Versterking nodig binnen jouw verkoop? Heb je te maken met toenemende drukte of seizoenspieken en worden commerciële kansen niet volledig benut? Met Flowity ondersteun ik als betrokken salespartner ondernemers met de verkoop met een focus op de beste klantbeleving. Met meer dan 15 jaar ervaring in sales en klantgericht werken in het hogere segment, waaronder in de luxe reisbranche, weet ik hoe belangrijk persoonlijke aandacht is en dat elk gesprek maatwerk vraagt om het beste resultaat te bereiken. Kwaliteit, vertrouwen en betrokkenheid maken voor mij het verschil in een contactmoment en conversie. Ik zorg ervoor dat leads tijdig en persoonlijk worden opgevolgd, waardoor geen kans onbenut blijft. Door mijn inzet ontstaat er ruimte om meer aanvragen te behandelen, omzet te verhogen en aandacht te geven aan andere belangrijke doelen binnen jouw bedrijf. Zo versterk ik niet alleen de verkoop, maar zorg ik dat tijd en energie effectiever worden ingezet. Waarom ondernemers voor Flowity kiezen: Oog voor klantbeleving -> persoonlijke aandacht afgestemd op het type klant Commerciële blik -> gericht op omzet, conversie en klantwaarde High-performance mentaliteit -> elke lead zie ik als een kans Structuur en efficiëntie -> overzicht en grip op processen Persoonlijke, flexibele en betrokken samenwerking -> afgestemd op jouw bedrijf en wensen Lijkt het je interessant om te kijken wat we samen voor jouw bedrijf kunnen betekenen? Neem contact met mij op! 📩 dewi@flowity.nl 📞 06-17045131
Reageer op deze Opdracht
Over de Opdrachtgever